اعزام بیش از 500 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان یزد

خبرگزاری شبستان: کارشناس امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اعزام بیش از 500 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام هادی نوروزی کارشناس امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه عبادت و بندگی از اعزام بیش از 500 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان در این ماه خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: 330 نفر از این مبلغین بومی و مابقی از حوزه های علمیه قم می باشند که جهت استفاده هر جه بهتر مردم از فضیلت این ماه مبارک به شهرها و روستاهای استان اعزام شده اند.


نوروزی با بیان اینکه اعزام مبلغین به شهرستان های استان با توجه به جمعیت، تعداد مساجد، تعداد روستاها و... صورت گرفته است اظهار داشت: 75 نفر از مبلغین اعزام شده را خواهران مبلغه تشکیل می دهند.


وی در تبیین برنامه های مبلغین اعزامی گفت: برپایی نماز جماعت، جلسات تفسیر قرآن، سخنرانی، احیاء مراسم شب های قدر، برپایی جلسات ختم قرآن و محافل انس با قرآن از جمله برنامه های آنها در این ماه مبارک است.


کارشناس امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان احکام، تبیین سب زندگی اسلامی، تبیین سیره عملی ائمه معصومین به ویژه حضرت علی(ع)، تبیین جایگاه ولایت فقیه و... را از دیگر برنامه های مبلغیت اعزامی دانست.
 

پایان پیام/

کد خبر 381043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha