ارائه 3 هزار جلد کتاب قرآنی گویا ویژه نابینایان در بخش بانوان

خبرگزاری شبستان: قائم مقام کمیته بانوان نمایشگاه بین المللی قرآن از ارائه 3 هزار جلد کتاب قرآنی گویا ویژه نابینایان در این بخش از نمایشگاه خبرداد.

علی منجمی نژاد ، قائم مقام کمیته بانوان نمایشگاه بین المللی قرآن در گفتگو با خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه بخش بانوان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شامل 5 غرفه ؛ پایان نامه های قرآنی ، خانواده یاسین ، بانوی ایرانی هنر ایرانی ، نابینایان و قرآن و حجاب و عفاف است، اظهارداشت : امسال دوازدهمین جشنواره بانوی ایرانی هنر ایرانی به همت موسسه امام رضا (ع) قم برگزار و پدیدآورندگان آثار برتر تجلیل خواهند شد که دو سال اخیر این جشنواره با موضوعیت سوره یاسین برگزار می شود که امسال بنا به درخواست مسئولان نمایشگاه ، این جشنواره در نمایشگاه قرآن برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره در روزهای پایانی نمایشگاه برگزار می شود، تصریح کرد : در غرفه بانوی ایرانی ، هنر ایرانی روزانه به فراخور زمان 8 کارگاه آموزشی هنری برای خانواده ها شامل ؛ سفالگری ، مینیاتور ، تذهیب تپینه، سوزن دوزی ، نقده دوزی و سفال گری برگزار می شود و کارگاه چاپ بر روی پارچه نیز در غرفه عفاف و حجاب این بخش برپا شده است.
 

منجمی نژاد اضافه کرد: علاقه مندان می توانند در کارگاه چاپ بر روی پارچه عبارات قرآنی مورد علاقه خود را بر روی پارچه های مختلف چاپ ککند. قائم مقام کمیته بانوان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن ادامه داد: غرفه قرآن و نابینایان بصورت تخصصی توسط دکتر خندع که 6 هزار کتاب دانشگاهی را بصورت گویا برای نابینایان آماده کرده و فرصت تحصیل در مقاطع بالاتر را برای آنان فراهم کرده است ، مدیریت می شود .
وی با بیان اینکه در این غرفه 3 هزار جلد کتاب گویا و کتاب های مرتبط با سوره یاسین بصورت گویا آماده شده است ، افزود : در این غرفه مجله سفید آفرین به سه صورت شنیداری ، بریل و چاپی برای خانواده نابینایان ارائه می شود .
منجمی نژاد با اشاره به اینکه نشست های تخصصی قرآنی برای نابینایان در این بخش برگزار می شود ، خاطر نشان کرد : در این نشست ها مخاطب ، گرداننده و سخنران همگی نابینا هستند و بصورت تخصصی موضوعات قرآنی را بررسی می کنند.

قائم مقام کمیته بانوان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن با اشاره به اینکه در غرفه حجاب و عفاف روزانه نشست تخصصی با این موضوع برگزار می شود ، افزود: پاسخ به شبهات عفاف و حجاب ، حضور مشاور ، بخش کتابخوانی و مسابقه در این نشست ها برگزار می شود و به 5 نفر از شرکت کنندگان هدایای داده می شود. وی اضافه کرد : این نشست ها با حضور خانم ها دکتر محمودی و دکتر رضوانی همه روزه رأس ساعت 17 و 30 دقیقه در غرفه حجاب و عفاف برگزار می شود.

منجمی نژاد ادامه داد: 150 جلد کتاب در مورد عفاف و حجاب در غرفه ارائه شده است و 150 جلد پایان نامه قزآنی با موضوع عفاف و حجاب تهیه شده که در غرفه به نمایش گذاشته شده است.
پایان پیام/.

کد خبر 381609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha