طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه دلیجان اجرا می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان از اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام محمدرضا آسوده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان با اشاره به اجرای طرح نشاط در بقاع متبرکه شاخص این شهرستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این طرح از 8 تیرماه شروع و تا 25 مردادماه در بقاع شاخص شهرستان برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در این ایام برای شرکت کنندگان در کلاس ها برگزار می شود، ادامه داد: برنامه های ورزشی تفریحی و اردوهای یکروزه به بقاع خارج شهر از جمله این برنامه ها است.

 

حجت الاسلام آسوده از بازدید حجت الاسلام سلطانی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از امامزاده زبیده خاتون (ع) و قتلگاه علی بن محمد باقر(ع) دلیجان خبر داد و گفت:‌ در این بازدید به حساسیت کار فرهنگی و ایجاد فضای مناسب جهت حضور اکثریت مردم در بقاع اشاره شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان افزود: برگزاری طرح ضیافت و نشاط معنوی در بقاع با حضور اکثریت جوانان، برگزاری طرح مودت با حضور خیرین در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) و فعال سازی مرکز فرهنگی قرآنی بقاع و اجرای برنامه های سازمان از برنامه های اوقات فراغت دربقاع است.

 

پایان پیام/

کد خبر 382468

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha