ماه رمضان فرصتی برای سیراب شدن از جام مستانه الهی

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: ماه رمضان فرصتی برای سیراب شدن از جام مستانه الهی است.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ضمن تاکید بر بهره گیری از فیوضات ماه مبارک رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ماه رمضان فرصتی است که همه از جام مستانه قرآن و اهل بیت عصمت و طهات(ع) سیراب شوند.


وی با اشاره به اینکه لحظه لحظه ماه رمضان بسیار با برکت و با عظمت است ادامه داد: باید از این لحظات ناب و نورانی بیشترین بهره را برای انس هر چه بیشتر با قرآن و اهل بیت(ع) ببریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک اضافه کرد: ماه رمضان فرصت طلایی، نورانی و پربرکتی برای اهل این ماه و فصل تجلیات خاص الهی است.


آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش به وظایف مبلغان و روحانیان در این ماه اشاره کرد و گفت: ائمه جماعت، روحانیان و مبلغان دینی باید در این ماه با عظمت به تبلیغ و تبیین هر چه بیشتر احکام و معارف الهی در جامعه بپردازند.


امام جمعه اراک اضافه کرد: اگر بتوانیم قلب خود را به ذات اقدس احدیت وصل کنیم قلب روشن شده و مشمول تجلیات خاص پروردگار می شود.

 

این مقام ارشد استان در ادامه با بیان اینکه ماه رمضان ماه طهارت از آلودگی‌ها، خودخواهی‌ها، هواپرستی و تمامی رذائل اخلاقی است، بیان کرد:همه افراد باید برای بهره‌مندی از این برکات آماده شده و دیگران را هم برای بهره مندی از این ماه آگاه کرد.


آگاهی مردم از توطئه های دشمنان از دیگر وظایف روحانیان است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش به توطئه دشمنان اشاره کرد و گفت: روحانیان در حفاظت از اسلام و تشیع وظیفه سنگینی بر‌عهده دارند.


وی با اشاره به اینکه امروز هجمه شدیدی از سوی دشمنان ‌علیه شیعه و علمای شیعه صورت گرفته است ادامه داد: روحانیان باید هوشیار باشند و در مساجد این خطرات را برای مردم تبیین کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 382587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha