احیا روحیه توانمندی در بین مددجویان کمیته امداد ضروری است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت:احیا روحیه توانمندی در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک شامگاه گذشته در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بزرگ رمضان، ضمن تبریک به مناسبت این ماه با عظمت بر بهره گیری از فیوضان آن تاکید کرد.


وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه دستاوردهای خانواده بزرگ امدادارایه می شود، ادامه داد: باید روحیه توانمندی و مفید بودن را در وجود مدد جویان کمیته امداد احیا کنیم تا آنها بدانند که می توانند در بالندگی اقتصاد کشور سهیم باشند.


امام جمعه اراک بر حضور خیرین و نیکوکارن در کارهای خیرخواهانه و نیکوکاری تاکید کرد و افزود: خیرین و نیکوکاران همواره باید یار و یاور نیازمندان بوده و در راستای کمک به این افراد تلاش کنند.


این مقام ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه همه باید یار و یاور کمیته امداد در راستای کمک به محرومین ونیازمندان باشند، ادامه داد: دستگاه های حمایتی باید ایجاد انگیزه اقتصادی و توانمندسازی مهارتی مددجویان را تقویت کنند و بستر خروج آنها از چرخه حمایتی امداد را فراهم کنند.


آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال با عنوان اقتصاد و تولید با عزم ملی و مدیریت جهادی، افزود: محور سیاست های اقتصاد مقاومتی بر تقویت توانمندی تولید داخلی و کیفیت محصولات است و این مهم نیازمند حضور آگاهانه مردم در صحنه است.

 

تاکید بر حل مشکل اشتغال مددجویان
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش بر حل مشکل اشتغال جوانان تاکید کرد و ادامه داد: باید در این راستا تلاش شود چرا که حل این مشکل گامی موثر در راستای توانمند سازی مددجویان است.


وی با بیان اینکه حل مشکل اشتغال بهترین خدمت به خانواده های نیازمند است، بیان کرد: این امر راهی برای استقلال وایجاد امنیت و آرامش در این افراد است.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه کمیته امداد از زمان تاسیس تا کنون خدمات بسیاری را به خانواده های نیازمند ارایه داده است، بیان کرد: کمیته امداد شجره طیبه و یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) است.

گفتنی است نمایشگاه بزرگ رمضان شامگاه گذشته در 40 غرفه در دبیرستان امام علی(ع) شهر اراک به ارایه دستاوردهای مددجویان این نهاد می پردازد و تا پانزدهم ماه رمضان برای بازدید علاقمندان دایر است.
پایان پیام/
 

کد خبر 383198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha