برگزاری هسته های علمی در کانون قائم آل محمد(عج) اراک

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) مسجد قائم آل محمد(عج) اراک از برپایی جلسات هسته های علمی در این مسجد خبر داد.

حمید دانایی، مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) مسجد قائم آل محمد(عج) اراک به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همزمان با حلول ماه نزول قرآن جلسات هسته های علمی هر روز بعد از نماز صبح در مسجد دایر می شود.


وی افزود: این جلسات ویژه برادران در مقاطع تحصیلی دبیرستان و دانشگاه است و شرکت کنندگان از حضور استادان برجسته حوزه های علمیه کشور بهره مند می شوند.


دانایی اظهار کرد: هسته های اعتقادی نیز با حضور نخبگان کانون و منطقه هر شب در شب های ماه مبارک رمضان درمسجد برگزار می شود و موضوعاتی در زمینه های مهدویت، امام شناسی، احکام و اخلاق مورد بحث قرار می گیرد.


وی برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته استان مرکزی، جلسات تفسر نهج البلاغه، برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان در سطح منطقه در رشته های والیبال، فوتسال، دارت، تنیس، طناب کشی و ps، برگزاری اردوی زیارتی به قم و مسجد مقدس جمکران و برگزاری مراسم جشن میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) با سخنرانی حجت الاسلام تاج آبادی از وعاظ برجسته استان و ضیافت افطاری را از دیگر برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.


مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) مسجد قائم آل محمد(عج) اراک ادامه داد: کلاس های آموزش قرآن کریم و احکام خانواده ویژه بانوان عضو کانون نیز در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 383380

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha