راه اندازی مجمع خیرین اشتغال در آینده نزدیک در استان فارس

خبرگزاری شبستان: استاندار فارس از راه انداری مجمع خیرین اشتغال در فارس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بزرگترین معضل ما بیکاری است که باید به هر نحوی آن را حل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، دکتر سید محمد احمدی، استاندار فارس امروز (17تیر) در دومین مراسم تعامل کمیته امداد با موسسات خیریه، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی آثار و برکات زیادی داشته است، گفت: کمیته امداد موثرترین و ماندگارترین اثر انقلاب است.


وی با یادآوری این مطلب که عزت نفس برخی از افراد نیازمند اجازه نمی دهد که بخواهند از مردم پول طلب کنند، افزود: کمیته امداد باعث شده تا کرامت و عزت انسانی پایمال نشود.


نماینده عالی دولت تدبیر و امید در فارس ضمن اشاره به اهمیت توجه به بحث انفاق و آموزه های دینی در خصوص نیازمندان در جامعه، تصریح کرد: افرادی که در موسسات خیریه و کمیته امداد کار می کنند به طور حتم از بالاترین داشته زندگی خود، که همان عمر است برای رفع فقر استفاده کرده اند.


دکتر احمدی از راه انداری مجمع خیرین اشتغال در فارس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بزرگترین معضل ما بیکاری است که باید به هر نحوی آن را حل کرد و امیدوارم بتوان با راه اندازی مجمع خیرین اشتغال، گامی موثر برداریم.


این مقام مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) را با بیش از 30 سال سابقه در رفع فقر و ایجاد اشتغال خواند و افزود: این تجربه می تواند در مجمع خیرین اشتغال موثر باشد.


پایان پیام/

کد خبر 383865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha