لزوم توسعه و گسترش مددکاری عمومی در جامعه

خبرگزاری شبستان: مدیرکل هماهنگی شبکه ‌های مردمی کمیته امداد کشور شبکه نیکوکاری را یک شبکه مردمی دانست و بر لزوم توسعه و گسترش مددکاری عمومی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حمید نصیری، مدیرکل هماهنگی شبکه ‌های مردمی و موسسات عام ‌المنفعه کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور امروز (17تیر) در دومین مراسم تعامل کمیته امداد با موسسات خیریه با اشاره به اینکه فارس بیشترین مرکز نیکوکاری را دارد، گفت: با کیفیت ترین مراکز نیکوکاری کشور در فارس وجود دارد.


وی شبکه نیکوکاری را یک شبکه مردمی دانست که مردم در عملیات و کارهای اجرایی شرکت دارند، افزود: شبکه نیکوکاری یک شبکه انسانی است نه سازمانی و تحت نظارت و پشتیبانی کمیته امداد قرار دارد.


نصیری این شبکه ها را یک شبکه ارتباطی و حمایتی خواند و افزود: نزدیک به 60 شبکه مورد مطالعه قرار گرفت.


مدیرکل هماهنگی شبکه ‌های مردمی و موسسات عام ‌المنفعه کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور بر لزوم توسعه و گسترش مددکاری عمومی در جامعه تاکید کرد و افزود: آموزه های دینی و مبانی دینی ما در خصوص حمایت از فقرا زیاد است.


نصیری با اشاره به اینکه پیوند نیازمندی مردم و توانایی های مردم باید در جامعه صورت گیرد، اضافه کرد: حفظ اسرار و اطلاعات خانواده های نیازمند و فقرا از مهمترین وظایف موسسات خیریه است چرا که صداقت جز ویژگی های آن موسسات محسوب می شود.


وی اظهار داشت: در بحث اقتصاد مقاومتی یکی از نیازهای ما هم افزایی، خدمت هدفمند و تعامل است و باید هم پوشانی ها را بگیریم و از بین ببریم.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه سال قبل 780 موسسه خیریه در تعامل با امداد قرار گرفتند، تصریح کرد: امسال هدفگذاری ما برای 2 هزار موسسه است.


پایان پیام/

کد خبر 383869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha