تعامل بین مسئولان روابط عمومی و رسانه ها بیشتر َود

خبرگزاری شبستان: مدیر کل روابط عمومی استانداری اردبیل، گفت: کمیته های مختلفی برای ارتقا سطح کیفی عملکرد روابط عمومی های تعریف شده که این ارتقا شامل تعامل بین مسئولان روابط عمومی ها و رسانه ها نیز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل، در حاشیه نشست خبری استاندار اردبیل، اظهار کرد: در جلسات هم اندیشی رسانه ها به استاندار مطالبی مطرح شد که نیازمند توضیحات و بررسی بود که این مسائل در شورای روابط عمومی ها بررسی و برخی از آنها رفع و در نهایت موارد اتخاذ شد تا مشکلات بین روابط عمومی ها و رسانه ها مرتفع شود.


وی، با اشاره به اینکه جلسات متعددی در خانه مطبوعات برای حل مسایل و مشکلات خبرنگاران با روابط عمومی های استان برگزار شد، تصریح کرد: گلایه رسانه ها از روابط عمومی های ادارات مربوط به عدم رعایت تعرفه های آگهی تعریف شده از سوی ارشاد و خانه مطبوعات بود که این مشکل مرتفع شد.


امامی یگانه، با بیان این مطلب که تقویت بنیه های مالی مطبوعات یکی دیگر از دغدغه رسانه ها بود، یادآور شد: خبرنگاران گلایه ای نیز مبنی بر دعوت گزینشی در مراسم های مسئولان کشوری داشتند که این موضوع در شورای روابط عمومی مطرح شد و تصمیم بر این شد تا تمامی خبرنگاران رسانه های در این مراسم ها حضور داشته باشند.


مدیر کل روابط عمومی استانداری اردبیل، با اعلام اینکه برگزاری منظم نشست های خبری از دغدغه مطبوعات استان است، افزود: در شورای روابط عمومی های استان با اتخاذ تصمیم به تشکیل کمیته های مختلف و تخصصی در قالب ارتباطات، آموزش و تحقیقات و رسانه سعی در تخصصی شدن مباحث روابط عمومی ها در مورد خبرنویسی و گزارش و بیشتر شدن تعامل روابط عمومی ها با رسانه هاست.


این مقام مسئول، در پایان سخنان خود، برگزاری دوره های آموزشی خبرنویسی برای مسئولان روابط عمومی ها را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک درخواست مصاحبه های اختصاصی با استاندار در دستور کار خواهد بود و امیدواریم این تعامل بین استانداری و رسانه ها بیشتر شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 383912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha