تشکیل بیش از 70 پایگاه بوستان معرفت در استان یزد

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از تشکیل بیش از 70 پایگاه اوقات فراعت با عنوان بوستان معرفت در استان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین علی کارگر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان در تبیین برنامه های این سازمان در ایام تابستان در جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان گفت: در این راستا بیش از 70 پایگاه اوقات فراغت با عنوان بوستان معرفت در سطح مساجد، پایگاه ها، انجمن ها و ... تشکیل شده است.


وی افزود: از این تعداد پایگاه 21 بوستان معرفت در شهر یزد و مابقی در شهرستان های استان تشکیل شده اند.


کارگر با بیان اینکه بوستان های معرفت ویژه نوجوانان در مقطع سنی هشت تا 15 سال تشکیل می شود اظهار داشت: با توجه به اینکه میانگین هرکلاس 30 نفر است پیش بینی می شود در مجموع بیش از 2 هزار و 100 نفر در برنامه های تابستانی این اداره کل و استمرار این طرح شرکت کرده اند.


وی زمان اجرای این طرح را از 15 تیر ماه تا 10 شهریور ماه اعلام کرد و افزود: تداخل برنامه های اوقات فراغت امسال با ماه مبارک رمضان، فرصت مناسبی است تا با استفاده از ظرفیت روحانیون برنامه های ویژه ای در این کلاس ها اجرا شود.


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: محتوای این طرح فرهنگی، دینی، ورزشی، اردویی و تفریحی و در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان است.


وی برگزاری اردوهای داخل و برون استان، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری تورهای بازدید علمی، بازدید از آثار باستانی استان و... را از برنامه های جنبی این کلاس ها دانست.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 383963

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha