برپایی نمایشگاه کتاب در  شهرستان دلیجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان از افتتاح نمایشگاه کتاب در آستانه میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضا آسوده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان، با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در این شهرستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ نماز در بقعه علامه سید عبدالهادی دلیجانی رحمت الله علیه دایر شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از سیزدهم ماه مبارک رمضان دایر شده است، ادامه داد: این نمایشگاه تا پایان ماه رمضان میزبان علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.
 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان برپایی نمایشگاه کتاب را راهی برای انس هر چه بیشتر افراد به ویژه نسل جوان با این یار مهربان دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و مطلعه در جامعه ضروری است.
 

حجت الاسلام آسوده ادامه داد: علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند تا پایان ماه مبارک رمضان هر روز صبح و عصر و همچنین شب های قدر نیز برای بازدید علاقمندان دایر است.
 

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از 300 عنوان کتاب با موضوعات مذهبی، پزشکی، کودکان، تغذیه، ازدواج، سلامت ،علمی و آموزشی به نمایش در آمده است.
 

گفتنی است کتاب های ارایه شده در این نمایشگاه با 10 تا 20 درصد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 384670

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha