حل معضلات عفاف و حجاب، تلاش همه دلسوزان را می‌طلبد

خبرگزاری شبستان: فرمانده بسیج خواهران ضیابر با بیان اینکه، حل معضلات عفاف و حجاب، تلاش همه دلسوزان این عرصه را می‌طلبد، گفت: خانواده در نتیجه بخش بودن تلاش‌ها سهم به سزایی را داراست.

شیوا بشاش، فرمانده بسیج خواهران ضیابر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری‌شبستان در گیلان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت فراوان مقوله حجاب و عفاف در کشورمان به نظر می‌رسد نه تنها یک روز بلکه همه روزه باید این موضوع مهم مدنظر همگان قرار بگیرد.

وی افزود: اینکه یک روز تحت عنوان روز حجاب و عفاف مشخص گردد از یک طرف نشانه اهمیت موضوع است اما از سوی دیگر نباید این تصور ایجاد شود که در طول سال هیچگونه توجهی به این موضوع نشود.
 

فرمانده بسیج خواهران ضیابر گفت: فقط با یک روز آن هم در قالب برنامه‌های ظاهری و همایش‌ها نمی‌توان معضلات این بخش را از بین برد.


بشاش تصریح کرد: چنانچه قرار باشد به گفته مسئولان در چهارچوب کار فرهنگی این موضوع توجه شود نشانه‌های آن باید به طور معمول در بین مردم آشکار شود.


وی خاطرنشان کرد: نباید این موضوع فقط در قالب شعار مطرح شود و از عمل خبری نباشد.


فرمانده بسیج خواهران ضیابر تاکید کرد: حل معضلات عفاف و حجاب، تلاش همه دلسوزان این عرصه را می‌طلبد و خانواده به عنوان کوچکترین واحد اجتماعی در نتیجه بخش بودن تلاش‌ها سهم به سزایی را داراست.


پایان ‌پیام/
 

کد خبر 384689

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha