برنامه کانون فرهنگی در زمینه ترویج عفاف و حجاب تنوع داشته باشد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان برتنظیم فعالیت‌های متنوع فرهنگی هنری و برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت السلام محمدرضا حدادیان درنشست با اعضای کانون تخصصی حجاب وعفاف استان سمنان با اشاره به برنامه‌های کانون های مساجد استان سمنان در ارتباط با موضوع حجاب و عفاف،گفت: کارهای فرهنگی و هنری در زمینه حجاب و عفاف بسیار ارزشمند است.


حدادیان با اشاره به جشنواره‌های فرهنگی و نشریات تخصصی در تبلیغ پوشاک اسلامی اظهار کرد: نهادیه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه مهم است.


وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه سبک زندگی و محورهایی در این مقوله یادآور شد: برگزاری دوره های مختلف آموزشی و دینی علاوه بر تقویت بنیه اعتقادی جوانان و نوجوانان عضو در این کانون ها می تواند بستری برای توسعه و ترویج سبک زندگی اسلامی باشد.


حدادیان با بیان اینکه غفلت از جوانان، غفلت از منابع ارزشمند الهی است اظهار داشت: بیشتر آسیب های از بی حجابی سرچشمه می گیرد.


مسئول دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه بی حجابی پیامدهایی از قبیل سستی درخانواده، سستی درایمان،بی عفتی و... رابه همراه دارد افزود: تروج غیرت، نظارت، تذکر لسانی با شیوه های خاص،ترسیم هدف ترفنددشمنان برای بی حجابی، امربه معروف ونهی از منکر، برپایی نمایشگاه ورواج دادن ازدواج از راهکارهای مقابله با بدحجابی است.


این مسئول در ادامه، خاطرنشان کرد:عفاف و حجاب دو مقوله آمیخته با هم هستند که ترکیب این دو باعث طروات و شادابی فرهنگی در سطح جامعه خواهد شد.


حدادیان عزم ملی و مدیریت جهادی را تنها راه برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دانست و گفت: بهترین الگو برای زنان عالم استفاده از سیره و روش زندگی حضرت زهرا (س) در بحث عفاف و حجاب است که بهترین منبع و سرچشمه برای الگو برداری است.


پایان پیام/.

کد خبر 384804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha