خانواده‌ها، سربازان اصلی جنگ نرم در دفاع از معنویت هستند

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه خانواده‌ها در تربیت فرزندان و سبک زندگی دقت کنند، گفت: سربازان اصلی جنگ نرم در دفاع از معنویت، خانواده‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شب گذشته (31 تیر) در محفل انس با قرآن کریم که در محل آموزش تخصص‌های نیروی دریایی رشت برگزار شد، اظهار کرد: وقتی در جمع شما جوانان حاضر می‌شویم از صلوات، رفتار و حرکات شما روحیه می‌گیریم و امیدوار می‌شویم که با شما جوانان ولایی، نیروی دریایی در شأن مردم ایران بسازیم.

 

وی با بیان اینکه فضایی پر از روحیه، روحانی و معنوی بر مناطق چندگانه نیروی دریایی ارتش در سراسر کشور حاکم است، تصریح کرد: محافل انس با قرآن در بندرعباس، خارک، بوشهر، سیرجان و انزلی و امروز در رشت برگزار شده است.

 

سیاری با تاکید بر اینکه در تمام پایگاه‌ها مراسم با حضور جوانان دایر است، تاکید کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های نیروی دریایی برگرفته از تدابیر فرمانده کل قوا است و هرگز در مقابل دشمنان سر تعظیم خم نخواهیم کرد.

 

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس نشان می‌دهد که در مقابله با هجوم دشمنانی که دین، شرف، کشور و ناموس ما را نشانه رفته بودند، ایستادگی کردیم، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید قوی باشید و زیر بار زور نروید به خدا توکل کنید و بدانید که قوی بودن در بعد قدرت نظامی و دفاعی اهمیت دارد.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: جوانان با ایمان، اعتقاد، تخصص، علم، دانش، پشتکار و روحیه جهانی در صحنه اقتدار نظام مقدس اسلامی حاضر هستند.

 

سیاری، اظهار کرد: دشمن هم‌اکنون به جنگ نرم روی آورده که هدف آن تسلط بر باور و اعتقادات ملت ما به ویژه جوانان است و این باور و عقاید ما مقدس بوده و باید حفظ شود.

 

وی با بیان اینکه جوانان نباید جبهه جنگ نرم را خالی کنند، اظهار کرد: خانواده‌ها در تربیت فرزندان و سبک زندگی دقت کنند، نکند که ناخواسته به سمت زندگی غربی بروند.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه داشتن بصیرت، حفظ آموزه‌های دینی، حفظ سبک زندگی اسلامی و ایرانی و ولایی بودن از راه‌های مقابله با جنگ نرم است، اذعان کرد: خوانده‌ها، سربازان اصلی جنگ نرم در دفاع از معنویت هستند.
 

پایان پیام/

کد خبر 388065

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha