کشتار مظلومین غزه نشانه استیصال صهیونیسم در مقابل مقاومت اسلامی است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اظهار کرد: کشتار بی‌رحمانه و بی‌شرمانه علیه کودکان، زنان و آوارگان مظلوم غزه نشانه درماندگی و استیصال صهیونیسم در مقابل مقاومت اسلامی است.

مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، گفت: روز جهانی قدس امسال در حالی از راه می‎رسد که وجدان‌های آگاه مردم جهان شاهد یکی از فجیع ترین نسل کشی‌ها و قتل و غارت‌های دژخیمان صهیونیست در طول تاریخ حیات منحوس خود است، کشتاری سبوعانه، بی‌رحمانه و بی‌شرمانه علیه کودکان، زنان و آورگان مظلوم غزه که نشانه درماندگی و استیصال صهیونیسم در مقابل مقاومت اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: به رغم همه تلاش‌های گسترده لابی‌های قدرتمند صهیونیستی به همراه حمایت‌های اربابان زورگوی استکباری، مسأله فلسطین به عنوان مسأله‌ای دینی و مهم‌ترین دغدغه جهان اسلام و بلکه آحاد حق‌طلب و آزادیخواه جامعه جهانی بدل شده است.

 

حاجتی ادامه داد: با شکست‌های پی در پی اسرائیل غاصب در سراشیبی سقوط و ورطه انحطاط قرار گرفته و محور مقاومت و بیداری در فلسطین، لبنان، سوریه و عراق و سایر بلاد در برابر توطئه‌های شوم در برخی کشورهای اسلامی چشم‌اندازی امیدبخش، پیروز واقعی صحنه رویارویی جبهه حق و کفر است.

 

حاجتی اظهارکرد: در این راستا همه فرهنگیان، دانش آموزان و آحاد مختلف مردم شریف گیلان همگام و همصدا با سایر مسلمانان غریو رهایی و آزادی قدس شریف و شعار نابودی کفر و استکبار را سر داده و در صفوفی متحد و یکپارچه در جمعه آخر رمضان‌المبارک و در عرصه هنرنمایی ماه عبودیت و بندگی، برائت خود را از کفار و مشرکین و طاغوتیان اعلام می‌کنند.



پایان پیام/
 

کد خبر 388650

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha