قدردانی امام جمعه شیراز از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شیراز ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت:برائت و بیزاری شما از آمریکا، انگلیس و اسراییل با زبان روزه عبادتی شایسته و اطاعتی در خور تحسین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس امروز (3مرداد) در خطبه های نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس شیراز با بیان اینکه امروز فلسطین مورد هجمه وحشیانه قرار گرفته اما قدس شریف مسلمانان را صدا می زند، گفت: در روز قدس همه مسلمانان جهان به میدان آمدند اما گروه هایی که فریب دشمنان اسلام را خورده اند و برنامه های خودشان را برای انجام خواسته های آمریکا و انگلیس قرار داده اند را دعوت می کنم به آن جهادی که پیامبر دستور داده اند.


امام جمعه شیراز با ابراز تاسف از اینکه امروز با پول دولت های اسلامی جوانان مسلمان را برای از بین بردن امکانات کشور های اسلامی حرکت داده و دشمنان نیز نشسته و لبخند می زنند، خاطرنشان کرد: جهادی که پیامبر دستور داده اند جهاد برادر دینی در برابر برادر و کشتار برادر مذهبی نیست بلکه جهاد با اسراییل و استکبار جهانی است.


نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری همچنین ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: برائت و بیزاری شما از آمریکا، انگلیس و اسراییل با زبان روزه عبادتی شایسته و اطاعتی در خور تحسین است و امروز به شایستگی در برابر چشمان خیره جهانیان به صحنه آمدیم و در مقابل زورگویی ها و تجاوزات، حمایت خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام کردیم.


آیت الله ایمانی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن سالگرد اقامه اولین نمازجمعه، تاکید کرد: امروز نماز جمعه عاملی موثر، بزرگ و پشتوانه محکم انقلاب اسلامی است که ملت باید این سنگر اسلامی را هرچه عزیز تر و بلند پایه تر حفظ کند.


پایان پیام/

 

کد خبر 388845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha