نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان با حضور خبرگزاری ها و مطبوعات در بخش حرفه‌ای، غیرحرفه‌ای و تجربی و دانشجویی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان با مشارکت 31 دستگاه‌، ارگان‌ و نهاد تخصصی و صنفی دولتی و خصوصی در بخش موضوعی در راستای ارتقای رقابت تاثیرگذار در رشد کیفی و محتوایی برگزار می شود.

 

همزمان با نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان، عصر "13 مرداد" نمایشگاهی در بخش‌های خبرگزاری‌ها، مطبوعات و غیرحرفه‌ای و تجربی و دانشجوئی در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان این نمایشگاه برپا شد.

 

این نمایشگاه در 30 غرفه با حضور مطبوعات و خبرگزاری های استان در بخش حرفه ای و نیز نشریات دانشجویی در بخش غیرحرفه ای کار خود را آغاز کرده است.

 

این نمایشگاه در آستانه روز خبرنگار از" 13- 15 مرداد "در مجتمع فرشچیان اصفهان برپا شده است.

 

خبرگزاری شبستان نیز در این نمایشگاه غرفه دارد و خبرنگاران ضمن معرفی خبرگزاری از طریق بروشور و کاتالوگ، کلیه اخبار نمایشگاه را نیز پوشش خواهند داد.

 

منصور گلناری، مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران اصفهان در حاشیه این نمایشگاه، از رونمایی نرم افزار 110 در این نمایشگاه خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: این نرم افزار با محوریت فرمایشات سخنان رهبر معظم انقلاب تولید شده است.

 

وی افزود: این نرم افزار شامل مجموعه سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری از سال 68 تا 30 خرداد سال 93، همچنین قابلیت جستجو در همه سخنرانی ها، قابلیت چاپ به صورت pdf و word، تقویم اوقات شرعی استان ها، دروس خارج فقه رهبر معظم انقلاب و همه دروس حوزوی ارائه شده ایشان است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 390677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha