جشنواره فرهنگی " چند قدم تا آسمان" در اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول اتحادیه دانش آموزان استان اردبیل از برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی و تشکیلاتی " چند قدم تا آسمان" طی روزهای 25 لغایت 29 مردادماه سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، محسن امینی، مسئول اتحادیه دانش آموزان استان اردبیل پیش از ظهر امروز( 18 مرداد) در نشست خبری با خبرنگاران، در خصوص این جشنواره اظهارکرد: این جشنواره با حضور دانش آموزان منتخب سراسر کشور در اردبیل برگزار می شود.


وی، با بیان اینکه 250 دانش آموز منتخب طرح "فرزندان رمضان" از سراسر کشور در این جشنواره حضور خواهند داشت، افزود: این جشنواره از 25 مرداد لغایت 29 مردادماه در اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در در اتحادیه دانش آموزان، دبیر کل اتحادیه، مسئولان اتحادیه استان های کشور و مسئولان استانی اردبیل در اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار می شود.


امینی، با اعلام اینکه صعود به قله سبلان در 28 مرداد از برنامه های اصلی این جشنواره است، ادامه داد: برگزاری 70 کارگاه آموزشی، نشست های تخصصی، برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه از دیگر برنامه های این جشنواره است.


مسئول اتحادیه دانش آموزان استان اردبیل، هویت بخشی به اجزای فعال مجموعه، ارتقای سطح معنوی و فکری اعضا، ارائه مدل برای فعالیت های ورزشی، افزایش توان تحلیل مسائل روز توسط دانش آموزان، ارتقای سطح دینی و معرفتی اعضا و افزایش بصیرت در دشمن شناسی و مقابله با آسیب ها را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.


وی، از فعالیت 300 انجمن اسلامی در قالب 10 هزار عضو در اتحادیه دانش آموزان استان اردبیل خبر داد و بیان داشت: علاوه بر این مهم 30 قرارگاه و 10 اتحادیه در شهرستان های استان اردبیل مشغول فعالیت می باشند.


خادمین حرم مطهر رضوی در اردبیل حضور پیدا می کنند

این مقام مسئول، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های گرامیداشت دهه کرامت، اضافه کرد: برنامه حضور خادمین حرم مطهر رضوی با عنوان " زیر سایه خورشید" در گرامیداشت دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود تا فضای استان متناسب با این ایام عطرآگین شود.


امینی در پایان سخنان خود با اعلام این که آشنایی با حرکت و سیره حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در سرزمین های اسلامی از اهداف اصلی این طرح است، خاطر نشان کرد: حضور در منزل شهدا و برگزاری نشست های امام شناسی از دیگر برنامه های این طرح است.


پایان پیام/

 

کد خبر 391691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha