کمک 6 میلیون ریالی فرماندار بافق به کانون های مساجد این شهرستان

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان بافق از کمک 6 میلیون ریالی به کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید مهدی طلایی مقدم، فرماندار بافق، در نشست هم اندیشی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان که صبح امروز(19 مرداد) با حضور مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان و سایر مسئولان این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری بافق برگزار شد، با اشاره نقش و جایگاه مسجد از صدر اسلام تاکنون گفت: نقش مساجد در شکل گیری انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس همان نقش واقعی مساجد است که باید در جامعه احیا شود.


وی با توجه به نامگذاری سال 93 از سوی رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: در این سال باید توجه بیشتری به مسائل فرهنگی و به خصوص مساجد داشت و لازمه آن برنامه ریزی و تفکر است.


طلایی بر لزوم احیای نقش مساجد در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با استفاده از تمام ظرفیت و پتانسیل خود این کارکردها را احیا کنند.


وی با اشاره به تشکیل هئت هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: برگزاری چنین جلساتی موجب ایجاد هماهنگی در بین دستگاه های متولی فرهنگ استان می شود.


فرماندار بافق با بیان اینکه در تمام فعالیت های فرهنگی بودجه نیاز است اضافه کرد: اما بودجه شرط اصلی برای انجام فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری نیست.


وی با اشاره به آمادگی فرمانداری جهت کمک و پشتیبانی از کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان گفت: به شرط افزایش بودجه کانون های مساجد از سوی دبیرخانه استان فرمانداری نیز متعهد می شود کمک خوبی به کانون ها داشته باشد.


در پایان این جلسه مقرر شد مبلغ چهار میلیون ریال از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و 6 میلیون ریال از سوی فرمانداری به کانون های فرهنگی هنری شهرستان بافق مساعدت صورت گیرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 391900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha