فعالیت سازمان بسیج رسانه در جهت خنثی کردن موج های مخرب تهاجمات نرم است

خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: سازمان بسیج رسانه در جهت خنثی کردن موج مخرب جنگ نرم و افزایش بصیرت جامعه فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، ایمانعلی لطفی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل شامگاه امروز (19 مرداد) در دیدار خبرنگاران با امام جمعه اردبیل، اظهار داشت: هدف از تشکیل سازمان بسیج رسانه کمک به تحقق جامعه اسلامی هم به صورت درون مرزی و هم برون مرزی و خنثی کردن موج های مخرب جنگ نرم دشمنان است.


وی، با بیان اینکه بررسی و احصای دغدغه خبرنگاران عضو بسیج رسانه یکی از اولویت های این سازمان است، افزود: سازمان بسیج رسانه در تلاش است تا حلقه وصلی بین قشر خبرنگار و مسئولان دستگاه های اجرایی در جهت احصای مشکلات و پوشش اخبار باشد.


لطفی، حمایت قضایی سازمان بسیج رسانه از خبرنگاران عضو را یادآور شد و بیان داشت: حل مشکل ارتباطی مدیران دستگاه های اجرایی، رسیدگی خاص به مسکن و دفاتر کاری رسانه ها، رفع تبعیض در خصوص آگهی های ادارات، رتبه بندی نشریات، مشکلات بیمه ای و تسهیلات از جمله کمبودهای این قشر در اردبیل است.


مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل، با اشاره به انتظارات بسیج رسانه از رسانه های استان، ادامه داد: توجه ویژه به سخنان و فرمایشات امام راحل، توجه ویژه به انعکاس رهنمودهای مقام معظم رهبری به منظور دسترسی تمام افراد جامعه و توجه ویژه به فرهنگ شهدا و ترویج ایثار و شهادت در جامعه از جمله این انتظارات است.


وی، با بیان این مطلب که هدایت افکار جامعه بر عهده قشر خبرنگار جامعه است، تصریح کرد: وجود یک نشریه الکترونیکی و یک نشریه عمومی و مکتوب به زبان آذری مورد نیاز استان اردبیل است تا بتواند در این عرصه به نحو مطلوب فعالیت کند.


لطفی در پایان سخنان خود اسلام سازی جوامع در سطح بین الملل را یکی از اهداف اصلی تشکیل سازمان بسیج رسانه عنوان کرد.


گفتنی است؛ این دیدار به همت سازمان بسیج رسانه برنامه ریزی شده بود.


پایان پیام/

 

کد خبر 392215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha