تنها ساخته کانون های مساجد کشور در مرحله نهایی جشنواره ملی فیلم رضوی

خبرگزاری شبستان: تنها اثر تولیدی کانون های مساجد کشور موفق به راهیابی به مرحله نهایی نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، فیلم کوتاه حوالی شهر بزرگ مشهد اثر تولیدی کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه(س) موفق شد به مرحله نهایی نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی راه پیدا کند.


این فیلم تنها اثر تولیدی کانون های مساجد کشور جهت حضور در این جشنواره است که موفق شد از بین 174 فیلم ارسالی به بخش داستانی این جشنواره به مرحله نهایی راه پیدا کند.


از مجموع 174 فیلم ارسال شده بخش داستانی جشنواره، 10 فیلم در بخش اصلی جشنواره و 13 فیلم در بخش سبک زندگی موفق به راهیابی به مرحله نهایی شده اند که اثر تولیدی کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه (س) جزو 10 اثر برتر بخش اصلی معرفی شده است.


فیلم کوتاه حوالی شهر بزرگ مشهد به کارگردانی احسان قانع، نویسندگی حمید رضا شهامتی و تهیه کنندگی حجت فتوحی و با حمایت دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد در کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) تولید شده است.


مرتضی فخر موسوی و مجتبی لاله زاری به عنوان بازیگر در این فیلم به ایفای نقش می پردازند و فیلمبرداری و تدوین آن بر عهده حمید رضا شهامتی می باشد.


حوالی شهر بزرگ مشهد روایت کننده داستان زندگی مردی است که با داشتن تعصبات بالای مذهبی شفای فرزند خود را از امام رضا (ع) طلب می کند.


بخشی از مراحل تصویربرداری این اثر در مشهد مقدس و مابقی در شهر یزد انجام شده است.


کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) در دوره هشتم این جشنواره نیز با مستند انعکاس نور موفق شده بود به مرحله نهایی جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی راه پیدا کند.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 392288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha