سفرهای استانی فرصت مناسبی برای رساندن مشکلات مردم به گوش مسئولان است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه اردبیل گفت: سفرهای استانی فرصت مناسبی است تا مسئولان استان زبان گویای مردم باشند و مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز( 29 مرداد) در مراسم استقبال از رییس جمهور در ورزشگاه تختی اردبیل، اظهار داشت: اردبیل خواستگاه اولین حکومت شیعی و مهد تشیع است.


وی، خطاب به رئیس جمهور، افزود: ملاحظه مشکلات و قابلیت های استان ها از نزدیک امری تحسین برانگیز است که از سوی دولت تدبیر و امید شاهد هستیم.


امام جمعه اردبیل، با اعلام اینکه سفرهای استانی فرصت مناسبی است تا مسئولان استان زبان گویای مردم باشند و مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند، خاطر نشان کرد: امیدواریم رئیس جمهور به مشکلات این منطقه عنایت خاص داشته باشد.


61 درصد مردم استان اردبیل به دولت تدبیر و امید رای داده اند

در ادامه این مراسم مجید خدابخش استاندار اردبیل در سخنانی به رئیس جمهور خوش آمد گفت و اظهار داشت: 61 درصد مردم استان اردبیل در انتخابات سال گذشته به مشی تدبیر و امید رای داده بودند و استقبال گسترده امروز نشان از نقش بی بدیل این استان در تاریخ ایران اسلامی است.


خدابخش، استان اردبیل را سرسبز و ییلاقی، مهد شیران، خواستگاه شهیدان، مهد عالمان دینی و مهد پهلوانان عنوان کرد و گفت: مردم این استان مطالباتی دارند که امیدواریم به دست دولت تدبیر و امید رفع شود.


استاندار اردبیل در پایان سخنان خود با اشاره به این مطلب که امیدواریم رئیس جمهور در مطالبات مردم استان قفل‌های پروژه های استان را بگشاید، تصریح کرد: تصمیمات روحانی مایه خیر و برکت برای مردم استان است و امیدواریم کلید توسعه استان به عنوان پیش برنده موتور محرکه سرمایه گذاری و توسعه پایدار باشد.


پایان پیام/

 

کد خبر 395159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha