جامعه سالم نیازمند داشتن زناني پاک دامن و پايبند به مسائل ديني و اسلامي است

خبرگزاری شبستان:رئيس شوراي سياست گذاري ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: با داشتن زناني پاک دامن و پايبند به مسائل ديني و اسلامي مي توان جامعه اي سالم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام صفدر پناهي، رئيس شوراي سياست گذاري ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد امروز (3 شهریور) در مراسم سومين اردوي مادران و دختران تحت حمايت کميته امداد در اردوگاه امام حسين(ع) اين نهاد، با ذکر احاديث و رواياتي در خصوص حضرت فاطمه معصومه(س) از همه مادران و دختران خواست تا با الگو گرفتن از حضرت معصومه (سلام الله علیها)، رفتار و اعمال خود را براساس خواسته هاي اين بانوي بزرگوار انجام دهند.

وي با اشاره به اين که دختر يک نعمت است و خداوند توجه به دختر را سفارش کرده، افزود: اسلام به زن شخصيت و کرامت داد و خانواده ها بر اين اساس بايد توجه ويژه به دختران داشته باشند.

حجت الاسلام پناهي به ويژگي هاي دختران اشاره کرد و اظهار داشت: دختران مشفق و دلسوز، مددکار و کمک کار خانواده هستند.

این مسئول با بيان اين که سلامت جامعه بسته به وجود زنان است، گفت: با داشتن زناني پاک دامن و پايبندي آنان به مسائل ديني و اسلامي مي توان جامعه اي سالم داشت.

پناهی با بیان این که هر مرد و هر فرزندي موفقيتش در گرو داشتن مادري خوب است، ادامه داد: خداوند وجود زن و مرد را براي همديگر آفريده که هر دو لازم و ملزوم همديگر هستند و هرکه از فضايل و کرامت و شرافت برخودار باشد، بهتر است.

لازم به ذکر است که در اين مراسم ، شرکت کنندگان هنرمند، شاعر و حافظ قرآن به اجراي برنامه اي متنوع پرداختند.

 

پایان پیام/

کد خبر 396459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha