تشریح برنامه های دهه کرامت در شهرستان چرام

خبرگزاری شبستان: مدیر اجرایی دومین جشنواره "گرافیک و پوستر حجاب در فرهنگ رضوی" در شهرستان چرام برنامه های دهه کرامت در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد تقوی، مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام امروز (5 شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشکر از خبرنگاران فعال شهرستان، دهه کرامت را تبریک گفت و برنامه های این اداره را در دهه تشریح کرد.

تقوی مهم ترین برنامه شهرستان در این دهه را برگزاری دومین جشنواره "گرافیک و پوستر حجاب در فرهنگ رضوی" دانست و گفت: این جشنواره استانی پنجشنبه (6شهریورماه جاری) همزمان با میلاد سراسر نور حضرت فاطمه معصومه (س) در مجموعه تفریحی باغ عمران چرام با حضور هنرمندانی از تمامی شهرستانهای استان برگزار می شود.

مدیر اجرایی دومین جشنواره "گرافیک و پوستر حجاب در فرهنگ رضوی" افزود: به نام و یاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) این جشنواره فقط مختص دختران گرافیست و هنرمند استان کهگیلویه و بویراحمد است.

تقوی با بیان این که داوران این جشنواره از بانوان هنرمند هستند، بیان داشت: اعظم امینی، سعیده پورانصاری و سعیده باقرپور از تحصیل کردگان این رشته هنری کار داوری آثار را برعهده دارند.

وی با بیان این که داوران در روز اجرای جشنواره آثار را داوری و نتایج را اعلام می کنند، خاطرنشان کرد: جوایز برگزیدگان نیز در آیین پایانی که روز 12شهریور در یاسوج برگزار می شود، به آنها اهداء می شود.

مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام به دیگر برنامه های این اداره در دهه کرامت اشاره و اظهار داشت: برگزاری جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) در چرام، سرفاریاب و 21 مسجد شهرستان با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد از دیگر برنامه های این اداره است.

تقوی برگزاری مسابقه کتابخوانی بین مردم، همکاری در برگزاری مراسم استقبال از کاروان خدام امام رضا (علیه السلام)، برگزاری همایش پیاده روی با همکاری اداره ورزش و جوانان و تعدادی از ادارات، همایش آسیب شناسی مسئله حجاب با همکاری امام جمعه، برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع ماهواره، اعزام هنرمندان شهرستان چرام به جشنواره های رضوی دیگر شهرستان های استان و برگزاری بازی های بومی و محلی به منظور زنده نگه داشتن سنت های اصیل این شهرستان را از دیگر برنامه های اجرایی در شهرستان دانست.

پایان پیام/

کد خبر 396953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha