دو کارگاه ادبی، اختتامیه جشنواره رضوی در شهرکرد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: دبیر اجرایی جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی چهارمحال وبختیاری از برگزاری دو کارگاه "شعر و قطعه ادبی" و "نقد و بررسی داستان" در شهرکرد خبر داد.

حبیب‌الله توفیقی، دبیر اجرایی جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی چهارمحال وبختیاری امروز"10شهریور" به خبرنگارخبرگزاری شبستان از شهرکرد گفت: اختتامیه نهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی از سری برنامه‌های دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) در شهرکرد ۱۱ شهریور برگزار می‌شود.

 

وی افزود: فراخوان این جشنواره به شمارگان 2 هزار و 500 نسخه برای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور، کانون‌های پرورشی فرهنگی کودک و نوجوان، کتابخانه‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس در زمستان 92 ارسال شد که از یک هزار و 466 اثر ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره یک هزار و 196 اثر برای داوری انتخاب شد.

 

دبیر اجرایی جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی با بیان اینکه داوری این آثار توسط اکرم کشایی، بیوک ملکی و شهرام شفیعی انجام شد خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره از تعداد 36 اثری که ارائه می‌شود، 27 اثر به ‌عنوان آثار برگزیده این جشنواره در سه رشته شعر، داستان و قطعه ادبی در سه مقطع سنی کودک، نوجوان و بزرگسال انتخاب می‌شوند.

 

 وی افزود: در این مراسم کتاب "بهشت هشتم" برگزیده آثار 90 نفر شرکت کننده در این جشنواره به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

 

دبیر اجرایی جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی شهرکرد گفت: همایون امیرزاده مشاور معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طاهره ایبد، اکرم کشایی و افزون امینی مهمانان ویژه این جشنواره هستند.

 

توفیقی گفت: در مراسم اختتامیه این جشنواره دو کارگاه "شعر و قطعه ادبی" و "نقد و بررسی داستان" از ساعت 8:30 صبح تا 16 برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 398374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha