تجلیل ازکارگردان مجموعه مختارنامه در اختتامیه نهمین جشنواره ملی فیلم رضوی در استان یزد 

خبرگزاری شبستان: دبیر اجرایی نهمین جشنواره ملی فیلم رضوی گفت: در آیین اختتامیه نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی از داود میر باقری کارگردان مجموعه مختارنامه تجلیل می شود.

محمد رضا حاجی غلامی دبیر اجرایی جشنواره ملی فیلم رضوی با اشاره برگزاری اختتامیه نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی در استان یزد در گفتگو با خبرنگارشبستان از یزد گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره 13 شهریور ماه از ساعت 20 و 30 دقیقه در محل سالن همایش هلال احمر برگزار می شود.

 

وی افزود: در حاشیه مراسم اختتامیه این جشنواره از سید داود میر باقری کارگردان مجموعه های مختارنامه ، امام علی (ع)، مسافر ری و معصومیت از دست رفته تجلیل می شود.

 

حاجی غلامی با اشاره به جوایز این جشنواره گفت: در بخش اصلی این جشنواره و در قسمت داستانی به نفر اول تندیس طلایی، دیپلم افتخار و مبلغ 60 میلیون ریال، نفر دوم دیپلم افتخار و 30 میلیون ریال و به نفر سوم دیپلم افتخار و مبلغ 15 میلیون ریال اهدا می شود.

 

وی تصریح کرد: در بخش سبک زندگی و در قسمت داستانی نیز به نفر اول تندیس طلایی، دیپلم افتخار و مبلغ 30 میلیون ریال و به نفر دوم دیپلم افتخار و مبلغ 10میلیون ریال اهدا می شود.

 

دبیر اجرایی نهمین جشنواره ملی فیلم رضوی با بیان اینکه در قسمت مستند در مجموع از 5 پنج نفر برتر این جشنواره تجلیل می شود اظهار داشت: در بخش اصلی جشنواره به نفر اول تندیس طلایی، دیپلم افتخار و مبلغ 50 میلیون ریال، نفر دوم دیپلم افتخار و 25 میلیون ریال و به نفر سوم دیپلم افتخار و مبلغ 15 میلیون ریال و در بخش سبک زندگی به نفر اول تندیس طلایی، دیپلم افتخار و مبلغ 30 میلیون ریال و به نفر دوم دیپلم افتخار و مبلغ 10میلیون ریال اهدا می شود.

 

وی  افزود: در بخش احادیث رضوی در قسمت داستانی و مستند به برگزیده اول دیپلم افتخار و پرداخت کمک هزینه برای تولید یک فیلم پرداخت می شود.

 

حاجی غلامی تصریح کرد: کمک هزینه این بخش در راستای حمایت از فیلم سازان دینی  از سوی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا می شود.

 

وی با اشاره به رقابت 6 اثر در بخش جنبی جشنواره و با موضوع احسان و نیکوکاری گفت: در این بخش با نظر هئیت داوران بخش ویژه به یک تا سه اثر برتر جوایزی از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره)  استان اهدا می شود.

 

دبیر اجرایی نهمین جشنواره ملی فیلم رضوی گفت: جایزه ای نیز از سوی شهرداری یزد به بهترین فیلم در مورد سبک زندگی شهری اهدا می شود.

 

وی افزود: در راستای حمایت از فیلم هایی با رویکرد محیط زیست با نظر هیئت داوران بخش ویژه جشنواره به یک تا سه اثر برتر در این موضوع جایزه ای از سوی اداره کل محیط زیست استان اهدا می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 399133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha