حضور شخصیت های سیاسی و اجرایی کشور در شناخت بی بی حکیمه (س) موثر است

خبرگزاری شبستان: معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری کنگره ملی بی بی حکیمه (سلام الله علیها) اشاره و افزود: حضور شخصیت های سیاسی و اجرایی کشور در این کنگره نقش ارزنده ای در معرفی بی بی و شناخت استان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، فتاح محمدی، معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز(19 شهریور) در نشست کنگره ملی بی‌ بی حکیمه (سلام الله علیها) ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در راستای برگزاری این کنگره، گفت: با بررسی‌ های صورت گرفته 20 درصد کار‌ها و اقدامات برای برگزاری این کنگره انجام شده و 80 درصد کارهای باقیمانده با توجه به ظرافت کار باید به نحو مطلوبی صورت گیرد.

محمدی با بیان این که در خصوص سایر اقدامات هفته آینده جلسه‌ ای در گچساران برگزار می‌ شود، پیشنهاد داد در روز نخست با ارزیابی آثار، صاحبان هر اثر با حضور ائمه جمعه و مسئولان حاضر به ارائه اثر خود بپردازند.

وی نمود آثار اصلی را در روز اختتامیه کنگره ملی بی بی حکیمه (س) دانست و افزود: مراسم اختتامیه فرایند ماه ها تلاش دست اندرکاران است که از صبح تا عصر در حرم برگزار می شود.

این مسئول ارشد سیاسی و فرهنگی عنوان کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دبیر ستاد کنگره ملی بی‌ بی حکیمه (سلام الله علیها) از روسای مجلس شورای اسلامی، صدا و سیما و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در این کنگره ملی دعوت می کند.

محمدی اظهار داشت: دعوت از نمایندگان ولی فقیه در استان های همجوار و ائمه جمعه از طرف آیت الله ملک حسینی، نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری صورت می گیرد.

وی حضور شخصیت‌ های سیاسی و اجرایی کشور در این کنگره ملی را در شناخت استان موثر دانست و گفت: مراسم افتتاحییه این کنگره با حضور علما در روز 16 مهرماه در دانشگاه گچساران برگزار شود و برنامه اختتامیه نیز روز 17 مهرماه امسال با حضور میهمانان ویژه برگزار می شود.

نخستین کنگره ملی بی بی حکیمه (سلام الله علیها) روزهای 16 و 17 مهرماه امسال در گچساران برگزار می شود.

پایان پیام/

کد خبر 401015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha