مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره ملی بی بی حکیمه (س) تمدید شد

خبرگزاری شبستان:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق تصمیم دبیرخانه علمی کنگره ملی بی بی حکیمه(س) مهلت ارسال آثار تا هفتم شهریور ماه امسال تمدید شد.

امین کمالوندی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: برگزاری کنگره ملی بی ‌بی حکیمه خاتون(س) با پیگیری‌ های مکرر و متعدد در آبان ماه سال گذشته کلید خورد که مصوب شد کهگیلویه و بویر احمد میزبان برگزاری این کنگره شود.
کمالوندی با بیان این که چندروز بیشتر به ارسال مقالات این کنگره باقی نمانده است، افزود: طبق آمار تاکنون 42 مقاله به دبیرخانه کنگره ملی در گچساران و 11 مقاله به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرکز استان ارائه و جمع‌ آوری شده است.
وی با بیان این که 19 مقاله از مقالات ارسالی از سایر استان‌ های کشور و مابقی از کهگیلویه و بویراحمد بوده است، ادامه داد: جهت تامین جوایز رتبه‌ های برتر مقالات و داوری اختصاصی آنها اعتباری قریب به 650 میلیون ریال تخصیص داده شده است.
این مسئول فرهنگی و هنری خاطرنشان کرد: طبق برنامه ‌ریزی‌‎ های انجام شده از سوی دبیر کنگره ملی، زمان داوری این مقالات مدت 48 ساعت پیش ‌بینی شده که کارشناسان مختلفی در این مدت زمان، به داوری مقالات مرتبط با رشته تخصصی خودشان خواهند پرداخت.
کمالوندی با اشاره به فرارسیدن مرحله اجرایی و عملیاتی کنگره، اظهار داشت: تقریبا قریب به 50 میهمان ویژه داخلی و خارجی داریم که باید شرایط اسکان و ایاب‌ و‌ ذهاب در خور شأن آنان نیز تهیه شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره در گچساران خبر داد و اذعان داشت: با توجه به تصمیم دبیرخانه علمی این کنگره ملی، مهلت ارسال آثار به کنگره ملی بی بی حکیمه (سلام الله علیها) تا هفتم شهریور ماه تمدید شد.
کنگره ملی بی بی حکیمه (سلام الله علیها) به عنوان حرم چهارم اهل بیت در فاصله روزهای 16 و 17 مهرماه امسال در شهرستان گچساران برگزار می شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 395652

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha