محور اصلی برنامه های شبکه دنا کنگره ملی بی بی حکیمه(س) باشد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد نقش صدا و سیمای استان برای برگزاری مطلوب کنگره ملی بی بی حکیمه موثر دانست و افزود: شبکه استانی دنا محور اصلی برنامه های خود را بی بی حکیمه (س) قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت ‌الاسلام سیدعلی صالح موسوی ‌اعظم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز(19 شهریور) در نشست کنگره ملی حضرت بی ‌بی حکیمه (سلام الله علیها) گفت: برگزاری باشکوه این کنگره حیثیتی و شرافتی است.

موسوی اعظم با بیان این که اگر این کنگره ملی خوب برگزار نشود، حیثیت استان زیر سوال می‌ رود، افزود: بنابراین برگزاری مطلوب این کنگره باید مورد توجه مسئولان باشد.

وی در ادامه از تقسیم برنامه‌ های این کنگره بین تمام ادارات سخن به میان آورد و بیان داشت: باید در جلسات آینده همه مدیران و معاونین ادارات استان حضور داشته باشند تا در خصوص برگزاری خوب این کنگره تصمیم ‌گیری نهایی صورت گیرد.

این مسئول رفع نیازهای آب، برق و ایجاد نانوایی سیار را از دیگر برنامه های قبل از برگزاری کنگره در جوار حرم بی بی حکیمه (سلام الله علیه) دانست و عنوان کرد: اگر بناست مراسم تجلیل برگزار شود، بهتر است برای بهره مندی از فیوضات معنوی این بی بی، در جوار حرم برگزار شود.

وی دعوت از رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به جهت معرفی بیش از پیش حرم بی بی حکیمه (سلام الله علیها) یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد استانداران، ائمه جمعه، فرمانداران، نمایندگان ولی فقیه و دیگر مسئولان استان های همجوار نیز در این کنگره ملی حضور داشته باشند.

موسوی اعظم حضور رئیس سازمان صدا و سیمای کشور و یا معاونان وی برای حضور در این  مراسم را مهم دانست و تصریح کرد: دعوت از رئیس صدا و سیما و پخش مستقیم کنگره بی ‌بی حکیمه (سلام الله علیها) از شبکه ‌های ملی موجب شناخت بیشتر مردم از این بی ‌بی می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد دیدار با مراجع معظم تقلید، گرفتن پیام مقام معظم رهبری و یا مراجع را از دیگر برنامه های پیشنهادی در زمینه اجرای مطلوب کنگره ملی بی بی حکیمه (س) عنوان کرد.

موسوی اعظم با بیان این که صدا و سیمای مرکز استان باید مانور بیشتری برای برگزاری مطلوب این کنگره و همچنین آشنایی مردم با این کنگره ملی داشته باشد، افزود: شبکه استانی دنا با برگزاری میزگرد و دعوت از صاحب نظران محور اصلی برنامه های خود را بی بی حکیمه (سلام الله علیها) قرار دهد.

وی تبلیغات در اطراف حرم بی بی حکیمه (سلام الله علیها) و حرم کاکامبارک را موثر دانست و گفت: به هر اندازه انسجام بین ادارت مجری بیشتر و تقسیم کار درست صورت گیرد، شاهد برگزاری کنگره ای در خور شان این بی بی خواهیم بود.

کنگره ملی بی بی حکیمه (سلام الله علیها) روزهای 16 و 17 مهرماه امسال در شهرستان گرمسیری گچساران یا در جوار این حرم مطهر برگزار می شود.

پایان پیام/

کد خبر 400998

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha