کنگره ملی بی بی حکیمه (س) هویت جدیدی به کهگیلویه و بویراحمد می بخشد

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که برگزاری مطلوب کنگره ملی بی بی حکیمه (سلام الله علیها) فضای مودت و دوستی را هدیه می کند، افزود: برگزاری مطلوب آن نیز به استان کهگیلویه و بویراحمد هویت جدیدی می بخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (11 مهر) در نشست کنگره ملی بی بی حکیمه (سلام الله علیها)، گفت: با برگزاری این کنگره ملی محبت و ارادت خود را اهل بیت علیه السلام نشان می دهیم.

آیت الله ملک حسینی با بیان این که برگزاری کنگره ملی بی بی حکیمه (سلام الله علیها) فضای دوستی و مودت را به مردم استان هدیه می کند، افزود: برگزاری مطلوب آن نیز به استان سراسر تاریخی تاریخی استان کهگیلویه و بویراحمد هویت جدیدی می بخشد.

وی با اشاره به این نکته که شهرستان گچساران ظرفیت بسیاری در برگزاری برنامه های مختلف دارد، بیان داشت: باید با پرهیز از اسراف در هزینه ها، برگزاری مطلوب و با کیفیت کنگره ملی مدنظر مسئولان برگزاری کنگره ملی بی بی حکیمه (سلام الله علیها) باشد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به جلسه هفته قبل خود با مسئولان برگزاری کنگره اشاره و افزود: با توجه به گزارش های ارائه شده بحث حیثیت علمی مدنظر بنده بود زیرا باید فرآورده های علمی مناسبی در این کنگره عظیم و باشکوه ارائه شود.

ملک حسینی با بیان این که اعتقاد دارد تدبیر خوبی در زمینه اجرای مطلوب کنگره ملی بی بی حکیمه (سلام الله علیها) صورت گرفته، این کنگره را آبروی استان و کشور دانست و از مسئولان خواست در برگزاری آبرومندانه آن دست به دست هم داده و با احساسی واحد در این زمینه کار کنند.

این نشست با حضور استاندار کهگیلوییه و بویراحمد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مهندس علیزاده، مدیرعامل بانک قوامین استان، مدیرکل و معاونین اوقاف، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان، مشاور روحانیت استاندار در دفتر آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

پایان پیام/

 

 

کد خبر 407001

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha