احتمال تاخیر در برگزاری کنگره ملی بی بی حکیمه (س)

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری کنگره ملی بی بی حکیمه (سلام الله علیها) اشاره کرد و افزود: احتمال تاخیر یک هفته ای در برگزاری کنگره ملی بی بی حکیمه (س) وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، فتاح محمدی، معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (3 مهر) در نشست فرمانداران این استان استان با موضوع برگزاری کنگره ملی بی ‌بی حکیمه (سلام الله علیها)، گفت: نشست امروز فرمانداران شهرستان ‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در محل فرمانداری گچساران در حوزه بررسی مشکلات و نیازمندی‌ های مختلف از جمله برگزاری کنگره ملی بی‌ بی حکیمه (سلام الله علیها)، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، ائمه جمعه و روحانیون برگزار شده است.

محمدی به برگزاری کنگره ملی بی ‌بی حکمیه (سلام الله علیها) اشاره و افزود: در راستای هر چه باشکوه ‌تر برگزار کردن این کنگره ملی، فرمانداران با تعامل و هماهنگی با دستگاه ‌های مربوطه نسبت به انجام تبلیغات میدانی برای تبلیغ کنگره اقدام کنند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کنگره در روزهای 16 و 17 مهرماه جاری برگزاری می‌ شود؛ اما احتمال به تأخیر افتادن یک هفته ‌ای این کنگره نیز وجود دارد.

پایان پیام/

کد خبر 405088

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha