کنگره ملی حضرت بی بی حکیمه (س) آبروی کهگیلویه و بویراحمد است

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری کنگره ملی حضرت بی بی حکیمه (س)اشاره و افزود: این کنگره بزرگ معنوی آبروی استان است و همه دستگاه های فرهنگی و اجرایی در برگزاری باشکوه آن همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، دکتر سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (23 شهریور) در نشست شورای اداری این استان، گفت: عملیات اجرای تمام پروژه های بزرگ و کوچک استان باید آغاز شده باشد و بهانه ای برای راکد بودن پروژه عمرانی وجود ندارد.

 وی با بیان این که به یاری خداوند تحرک عمرانی در استان آغاز شده است، افزود: اگر جایی طرح و یا پروژه ای عمرانی در استان غیرفعال است دستگاه اجرایی مربوطه و فرماندار آن شهرستان باید جوابگو و پیگیر امور باشند و در صورت مشکل، علت عملیاتی نشدن آن را به معاونت عمرانی استانداری برای رفع آن اعلام کند.

خادمی تصریح کرد: در حالی که شش ماه از سال گذشته به طور میانگین 45 درصد از اعتبارات استان از محل نفت، ماده 180 و تملک دارائی های سرمایه ای تخصیص داده شده و 30 درصد کار توزیع انجام گرفته و منابع کافی هم در خزانه برای فعال کردن پروژه های دستگاه های اجرایی آماده است.

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دولت 430 هزار میلیارد ريال برای فعالیت های عمرانی امسال در نظر گرفته است و تلاش دارد همه این اعتبار را صد درصد تخصیص دهد و این مسئله باعث رونق پروژه های عمرانی، اشتغال و امید در مردم می شود.

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی برای تخصیص اعتبار شش ماهه دوم سال، برنامه های آینده خود در خصوص پروژه های عمرانی را ارائه دهند.

خادمی همچنین یادآور شد: در آستانه بازگشائی دانشگاه ها و مدارس قرار داریم و همه دستگاه های اجرایی برای استقبال خوب از دانشجویان و دانش آموزان برای آغاز سال تحصلی جدید همکاری لازم را با آموزش و پرورش و دانشگاه ها داشته باشند.

  استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت موضوع گردشگری استان اشاره کرد و افزود: دکتر روحانی رئیس جمهور محترم به توسعه بخش گردشگری این استان تاکید دارد و در این رابطه همه دستگاه های اجرایی به خصوص متولیان امر باید همه توان خود را به کار گیرند.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی به مشارکت و همکاری با نیروی انتظامی برای هرچه پر بارتر برگزار کردن برنامه های آنها در این هفته به همه دستگاه های اجرایی در استان تاکید کرد.

خادمی یادآور شد: برگزاری کنگر ملی حضرت بی بی حکیمه (س) را در استان داریم و این کنگره بزرگ معنوی آبروی استان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همه دستگاه های فرهنگی و اجرایی از جمله دانشگاه ها و حوزه های علمیه در هرچه بهتر برگزار کردن و بهره برداری معنوی از این همایش بزرگ همکاری لازم را داشته باشند.

وی برگزاری سرشماری عمومی کشاورزی را یکی دیگر از رخ دادهای مهم در حوزه آمار کشور برشمرد و گفت: این سرشماری که از پنجم مهرماه همزمان با کشور در این استان هم برگزار می شود، همکاری همه جانبه تمام دستگاه های اجرایی را با اداره کل آمار و اطلاعات استانداری و جهاد کشاورزی می طلبد و رئیس جمهور محترم هم در این خصوص تاکید کرده اند.

خادمی یادآور شد: مدیران این موضوع را مد نظر داشته باشند که از اول مهر ماه سال جاری ساعت  کاری  ادارات استان به حالت قبل خود بر می گردد و روزهای پنج شنبه تعطیل نخواهد بود.

پایان پیام/

کد خبر 401786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha