حمایت از بیش از 2 هزار یتیم توسط حامیان

خبرگزاری شبستان: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی رحمه الله استان مرکزی گفت: دو هزار و 794 یتیم تحت پوشش حمایت حمیان هستند.

دکتر مجید مشهدی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی رحمه الله استان مرکزی با اشاره به اینکه خیرین و نیکوکاران همواره حامی یتیمان و نیازمندان بوده اند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: هم‌اکنون يتيمان اين استان از حمايت‌هاي مادي و معنوي 13 هزار و 806 حامي برخوردار هستند.

 

وی اضافه کرد: این حامیان و نیکوکاران استان مرکزی حمايت مادی و معنوی از دو هزار و 794 يتيم این استان را بر عهده دارند.

 

مشهدی با بیان اینکه کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان از تاکیدات دین مبین اسلام است، ادامه داد:  همواره بزرگان دین نیز به آن تاکید داشته اند و مردم خیر و فهیم ایران اسلامی و همچنین استان مرکزی نیز در این زمینه فعال بوده اند.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی رحمه الله استان مرکزی اضافه کرد: کميته امداد استان مرکزی گام‌های ارزنده‌اي در اجراي طرح اکرام ايتام برداشته و توانسته خيرين بسياری را برای شرکت در این طرح خدا پسندانه جذب کنند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح اکرام ايتام با مساعدت حاميان و خيرين در راستای ارتقاي معيشت و تکريم ايتام گام بر می‌دارد، بیان کرد: این طرح در طول فعاليت خود با استقبال بی ‌نظير مردم خير و نيکوکار مواجه شده و اقدامات خوبی را در راستای رفع نيازهاي خانواده‌هايی ايتام از جمله مسکن، تحصيل، ازدواج و درمان به انجام رسانده است.

 

وی ادامه داد: در 5 ماهه نخست سال جاري بالغ بر 22 ميلياردو 609 ميليون ريال توسط حاميان ايتام استان مرکزی به حساب ايتام تحت حمايت واريز شده است.

 

مشهدی خاطر نشان کرد: کمک به نیازمندان راهی برای رفع نیازهای اولیه آنان است و باید در این راستا به جذب خیرین و نیکوکاران برای کمک به این امر بپردازند.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی رحمه الله استان مرکزی بیان کرد: چشمان نیازمندان به دستان پر  مهر و  خیر و برکت خیرین و نیکوکاران است.

پایان پیام/

کد خبر 402346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha