نمایش رزمی «مبارزه با ضد انقلاب» در استان یزد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری نمایش رزمی «مبارزه با ضد انقلاب» در موقعیت شهید رشیدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، رضا پورشمسی مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد امروز (29 شهریور) در جمع خبرنگارن استان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس از برگزاری نمایش رزمی« مبارزه با ضد انقلاب» همزمان با هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

 

وی با بیان اینکه از چهار سال گذشته همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه ای به صورت نمادین در استان برگزار می شود افزود: برای نخستین بار در سال 89 برای اولین بار نمایش رزمی نقش پزشکان در عملیات دفاع مقدس با محوریت بازسازی عملیات کربلای 5 در استان برگزار شد.

 

پورشمسی بازسازی عملیات بدر در سال 90، بازسازی نقش مردم در پشتیبانی از خطوط مبارزه با دشمن بعثی در سال 91 وبازسازی عملیات بیت المقدس 2 در سال 92 به عنوان یکی از عملیات هایی که رزمندگان استان یزد در آن حضور فعال داشته اند را از برنامه های رزمی انجام شده در استان طی سال های گذشته دانست.

 

وی افزود: با توجه به نقش مبارزه با ضد انقلاب در ابعاد گوناگون امسال برنامه ای نمایشی رزمی با عنوان مبارزه با ضد انقلاب در استان برگزار می شود.

 

پور شمسی با بیان اینکه استان یزد در زمینه  مبارزه با عوامل ضد انقلاب فعالیت های چشمگیری داشته است افزود: در ابتدای انقلاب پاسداران یزدی مبارزه خود با عوامل ضد انقلاب را در 6 شهرستان استان سیستان و بلوچستان آغاز کردند.

 

وی با اشاره به 12 مرحله اعزام از استان برای مبارزه با عوامل ضد انقلاب در کردستان گفت: این در حالی بود که مبارزه با عوامل ضد انقلاب در استان نیز وجود داشت و عوامل ضد انقلاب به ترور شهیدانی چون شهید صدوقی، شهید علی حسن پور و... مبادرت داشتند.

 

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه جریان مبارزه با ضد انقلاب پس از جنگ تاکنون قطع نشده است اظهار داشت: در عصر حاضر نیز افرادی چون شهید احمدی روشن و... از استان یزد از سوی دشمنان مورد هدف قرار گرفته اند.

 

وی تصریح کرد: مجموعه تمام این اتفاقات و حوادث تحت عنوان مجموعه ای رزمی نمایشی با نام مبارزه با ضد انقلاب در استان اجرا می شود.

 

پورشمسی افزود: جریان این نمایش از قرارداد کاپیتولاسیون آغاز می شود و با گذر از حوادث قبل از انقلاب، دوران انقلاب، دوران دفاع مقدس، ترورهای انجام گرفته به عصر حاضر می رسد.

 

وی گفت: این نمایش رزمی در پایان با اشاره به فعالیت های گروه های تکفیری نظیر داعش در نقاط مختلف جهان  به فرج منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) ختم می شود.

 

پورشمسی افزود: این نمایش رزمی از 31 شهریور ماه به مدت 10 شب و هر شب به مدت 2 ساعت در موقعیت شهید رشیدی اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه کلیات نمایش رزمی مبارزه با ضد انقلاب از پایداری تا ظهور را به نمایش می گذارد اظهار داشت: در مجموع 100 نفر بازگیر و کادر اجرای در این نمایش همکاری دارند.

 

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد رونمایی از 2 کتاب شیران الغدیر و همگام با حماسه و نقش مردم شهرستان ابرکوه در دوران دفاع مقدس را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 403408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha