هفته دفاع مقدس سرمایه عظیم معنوی و نماد افتخار ایران اسلامی است

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته دفاع مقدس سرمایه عظیم معنوی و نماد عزت، شرف و افتخار ملت ایران اسلامی و هشت سال مقاومت و حماسه ماندگار برای دفاع از تمامیت ارضی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (30 شهریور) در نخستین اجلاس عمومی مجمع بسیج سپاه فتح این استان، گفت: تمام این افتخارات به لطف الهی، با رهبری های امام خمینی(ره) و ولایت پذیری، تلاش و همت قشرهای مختلف ملت ایران کسب شد و پاسخ دندان شکنی به استکبار جهانی داد.

وی با تیریک هفته دفاع مقدس با بیان این که ملتی که در تمام صحنه ها حضور داشته و نسبت به آرمان ها و ارزش های خود احساس مسئولیت کند، هرگز آسیب نخواهد دید، گفت: هر کشوری که متکی به حضور مردم در عرصه های مختلف است ضرورت دارد برای حفظ ارزش ها و آرمان های خود اتکا به این حضور را حفظ کند.

محمدی اظهار داشت: مجامع مختلف بسیج شامل 21 شورا و مجمع در استان تشکیل شده تا با برنامه ریزی هر چه مطلوبتر در قالب شورای راهبردی بتواند متناسب با ظرفیت ها در دفاع از ارزش های ناب نظام و انقلاب گام های اساسی بردارد.

معاون سیاسی و امنیتی اسستاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: استکبار جهانی در سال های اخیر تمام توان رسانه ای خود را برای تضعیف اعتقادات مذهبی و اراده ملت ایران به کار گرفته و برگزاری اجلاس های عمومی مجمع بسیج سپاه فتح استان می تواند در خنثی کردن توطئه های شوم دشمنان و تقویت وحدت مردم تاثیر به سزایی داشته باشد.

محمدی گفت: هفته دفاع مقدس سرمایه عظیم معنوی و نماد عزت، شرف و افتخار ملت ایران اسلامی و هشت سال مقاومت و حماسه ماندگار برای دفاع از تمامیت ارضی کشور است.

پایان پیام/

کد خبر 403620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha