دستگاه های فرهنگی نباید در حوزه فرهنگ و هنر دچار بریدگی شوند

خبرگزاری شبستان: رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که نباید در حوزه فرهنگ و هنر دستگاه ‌های فرهنگی دچار بریدگی و جدایی باشند از استاندار خواست تا به هر طریق ممکن این هم ‌افزایی لازم را ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، رضا پارسیان نژاد، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد شامگاه یک شنبه (30 شهریور) در نشست کارگروه بانوان این استان گفت: در حوزه هنری کارهای خوب و ماندگاری انجام گرفته است.

 پارسیان نژاد در ادامه به این کارها اشاره و افزود: آثاری در قالب کتاب به عنوان «دانش ‌نامه» تهیه شده که به وسیله آنها می ‌توان استان کهگیلویه و بویراحمد را در آداب و سنن و سایر موضوعات تاریخی به کشور و جهان معرفی کرد.

 وی توجه به تولید آثار و فعالیت های فرهنگی را علیرغم کمبودها و اعتبارات از وظایف حوزه هنری دانست و اظهار داشت: این حوزه برای رشد و تعالی جایگاه بانوان استان در سطوح ملی و بین ‌المللی علیرغم مشکلات کوتاهی نمی کند.

این مسئول فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که نباید در حوزه فرهنگ و هنر دستگاه ‌های فرهنگی دچار بریدگی و جدایی باشند از استاندار خواست تا به هر طریق ممکن این هم‌افزایی لازم را ایجاد کند.

بر اساس این گزارش در ادامه، زینب هاشمی، مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با تشریح دستورالعمل‌ های برگزاری این نشست یکی از محورهای آن را مربوط به چگونگی و نحوه حضور این استان در جشنواره بین ‌المللی میراث فرهنگی معنوی ناملموس که در اصفهان برگزار می ‌شود، دانست.

هاشمی افزود: به دلیل ظرفیت ‌هایی که استان ما در حوزه میراث فرهنگی و معنوی دارد، مسئولان برگزاری همایش بین ‌المللی یاد شده نسبت به سایر استان ‌ها تعداد بیشتری از نیروهای ما را برای حضور در این جشنواره پذیرفتند.

وی در ادامه به مشکلاتی که در حوزه امور بانوان در سطح استان و ادارات وجود دارد اشاره کرد و گفت: نمی‌ دانیم به چه دلیل مدیران ما به دنبال جذب مشاوران قوی در طیف بانوان نیستند و اصولاً اعتقادی به استفاده از مشورت بانوان ندارند.

پایان پیام/

کد خبر 403811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha