139 نوعروس تحت حمايت کميته امداد بویراحمد به خانه بخت رفتند

خبرگزاری شبستان: مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان بويراحمد گفت: از ابتداي سال جاري تاکنون با کمک اين نهاد تعداد 139 نوعروس تحت حمايت کميته امداد شهرستان به خانه بخت رفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، هادي ولايتي، مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان بويراحمد امروز (31 شهریور) به خبرنگاران، گفت: ازدواج از مقدس ‌ترين سنن الهي در جهان آفرينش است و آئين انسان ساز اسلام بيش از هر مكتب ديگري بر اهميت تشكيل و بقاي خانواده تاكيد داشته است.

وي تأکيد کرد: با توجه به اين که ازدواج امري است که بنيان و استمرار خانواده را محکم مي کند، ضرورت دارد در اين راه اقدامات مهمي صورت پذيرد.

ولايتي اظهار داشت: در همين راستا کميته امداد با برنامه هايي از قبيل اهداء جهيزيه به نوعروسان و هديه به دامادهاي تحت حمايت آنان را در شروع زندگي مشترک ياري مي کند.

مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان بويراحمد بيان داشت: در همين زمينه از ابتداي سال جاري تاکنون تعداد 139 نفر نوعروس تحت حمايت و 8 نفر ازدواج مجدد با هزينه بالغ بر يک ميليارد و 47 ميليون ريال به خانه بخت فرستاده شدند.

ولایتی هدف از پرداخت کمک هزينه ازدواج را ترويج سنت حسنه ازدواج، حفظ و تقويت بنيان خانواده و پيشگيري از بروز ناهنجاري هاي عاطفي و اجتماعي بيان کرد.

پایان پیام/

کد خبر 404136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha