اولویت های دولت درمسائل فرهنگی و هنری نباید مورد بی مهری و غفلت قرارگیرد

خبرگزاری شبستان:مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: اولویت های دولت تدبیر و امید درمسائل فرهنگی و هنری نباید مورد بی مهری و غفلت قرارگیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، علی غیاثی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد امروز(31شهریور) در جلسه شورای اداری این اداره کل ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: رشادت ها و خاطرات مردم این سرزمین در دوران هشت سال دفاع مقدس  هیچگاه فراموش نمی شود.

 

وی با بیان اینکه ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس باید سرلوحه تمام فعالیت ها قرار گیرد افزود: همه باید پاسدار خوبی برای دستاوردهای دفاع مقدس باشیم.

 

غیاثی کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی و هنری را از اولویت های جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دانست و گفت: به دنبال آن هستیم تا با برنامه ریزی های مناسب شاهد برگزاری فعالیت های متنوعی در شش ماهه دوم سال در استان باشیم.

 

وی با بیان اینکه باید با یک برنامه مدون و اثرگذار در این عرصه گام برداریم افزود: در برنامه ها باید به نیازها و شرایط  روز جامعه توجه ویژه ای شود.

 

غیاثی با اشاره به اینکه به غیراز برنامه های ابلاغی وزارت ارشاد باید به برنامه های استانی توجه جدی داشت، تصریح کرد: احیای فرهنگ یزد از الویت های مهم این اداره کل در دور جدید خواهدبود.

 

وی با اشاره به رویکرد فرهنگی دولت تدبیر و امید اظهارداشت: اولویت های دولت درمسائل فرهنگی و هنری نباید مورد بی مهری و غفلت قرارگیرد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه احترام به اصحاب فرهنگ و هنر یکی دیگر از اولویت های این اداره کل خواهد بود افزود: تکریم هنرمندان و تراضی نگه داشتن ارباب جوع درچارچوب ضوابط قانونی را مهم می دانیم و برای آن احترام قائلیم.

 

وی مبنای کار در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را صداقت و درستی دانست و گفت: باید تلاش شود در این دوره جدید کرامات انسانی همه هنرمندان و اصحاب فرهنگ حفظ شود.

 

غیاثی سرعت بخشی ،همراه با کیفیت در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری را مورد تاکید قرارداد و گفت: امیدواری که برای اصحاب فرهنگ و هنر ایجاد شده است راباید با نشاط هرچه بیشتر در دستور کار قراردهیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 404165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha