زنگ مهر و مقاومت در مدارس استان یزد طنین انداز می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد از طنین انداز شدن زنگ مهر و مقاومت در آغازین روز سال تحصیلی جید در مدارس استان یزد خبر داد.

 

محمد رضا قانع رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد با تبریک آغاز سال تحصیلی جید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: تقدیم بیش از یک هزار دانش آموز و 124 معلم شهید از بززرگترین افتخارات آموزش و پرور استان یزد می باشد.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: در این راستا زنگ مهر و مقاومت در تمام مدارس استان طنین انداز می شود.

قانع گفت: این مراسم به صورت نمادین با حضور مسئولین از ساعت 7 و سی دقیقه در دبیرستان حکیم زاده واقع در بلوار شهید صدوقی برگزار می شود.

وی برگزاری جشن جوانه ها را از دیگر برنامه های اولین روز سال تحصیلی در استان دانست و اظهار داشت: این مراسم ویژه دانش آموزان پایه تحصیلی هفتم و از ساعت 10 صبح در دبیرستان دخترانه دوره ادب برگزار می شود.

قانع افزود:طنین انداز شدن بانگ توحید از دیگر برنامه های روز اول مهر است که در هنگام نماز ظهر در دبیرستان پسرانه شهید مرشد برگزار می شود.

وی برگزاری جشن مهر در 2 مهرماه ویژه دانش آموزان استثنایی و جشن خانه در مدرسه ویژه بازگشایی خوایگاه هایی مدارس شبانه روزی را از دیگر برنامه های آغاز سال تحصیلی جدید در استان داسنت.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد تصریح کرد: امروز نیز جشن شکوفه ها برای پایه اول دبستان و جشن غنچه ها بر ای نوآموزان ابتدایی در استان برگزار شد.

قانع گفت: در سال تحصیلی جدید 195 هزار دانش آموز در بیش از 1500 واحد آموزشگاهی به تحصیل خواهند پرداخت.

پایان پیام/

کد خبر 404178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha