حضور 13 گروه نمایشی در جشنواره تئاتر منطقه یک کشور

خبرگزاری شبستان: معاون شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر منطقه‌ یک گفت: 13 گروه نمایشی از استان های مختلف کشور در بیست و ششتمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور حضور پیدا می کنند.

سید زمان علی‌ پور، معاون شورای سیاست گذاری جشنواره منطقه‌ ای تئاتر منطقه یک به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: بیست و ششتمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور از 18 لغایت 22 مهر ماه جاری به میزبانی گچساران و به مدت چهار روز برگزار می‌ شود.

علی پور افزود: امسال بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور به همت و تلاش فرماندار کوشای شهرستان به میزبانی گچساران برگزار می شود که این خود رخداد بسیار مهم و بزرگی برای شهرستان است.

وی بیان داشت: در این جشنواره 13 گروه نمایشی از استان‌ های مختلف کشور به تعداد 150 نفر به جز عوامل اجرایی شهرستان حضور دارند.

معاون شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر منطقه یک کشور عنوان کرد: جشنواره در سه مکان مختلف از جمله سالن مهرگان باشگاه کارگری شرکت نفت، سالن شهید مندنی‌ زاده واقع در اداره ارشاد اسلامی شهرستان و سالن فرمانداری قدیم برگزار می‌ شود.

علی‌ پور گفت: با توجه به اهمیت موضوع، اصحاب رسانه نیز با اطلاع‌ رسانی مناسب و مطلوب می‌ توانند یاری‌ گر خوبی برای عوامل اجرایی باشند.

پایان پیام/

 

کد خبر 407406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha