بیش از 110 جشن غدیر در کانون های مساجد همدان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، از برگزاری بیش از 110 جشن مردمی غدیر در کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان خبر داد.

هادی فیض منش، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم به خبرنگار شبستان گفت: اهداء کتاب به تعداد 8 هزار جلد، اهداء قرآن کریم به مجریان طرح تلاوت نور در مساجد استان از برخی برنامه های دبیرخانه مساجد در روز غدید خم است.

 

وی افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی از خطبه غدیر در کانون های منتخب، ارسال پیامک های مرتبط با مناسبت در قالب حدیث تبریک، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و شاد در کانون های مساجد از دیگر برنامه های اجرایی این دبیرخانه است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان همدان به اهمیت واقعه غدیر اشاره کرد و گفت: واقعه غدیر خم بیانگر دفاع از تمامیت اسلام است.

 

فیض منش با بیان اینکه دین مبین اسلام جزئی ترین مسائل را بیان و حکم آن را نیز صادر کرده اظهار داشت: در بحث غدیر کامل بودن اسلام را درمی یابیم که به تمام شئون مادی و معنوی ، دنیوی و اخروی مردم توجه دارد.

 

وی اجرای برنامه ها متنوع اعم از معرفی کتاب های مناسب با موضوع غدیر، مسابقات کتابخوانی، و برپایی جشن های غدیر در دهه امامت و ولایت را فرصتی برای غدیر شناسی و نهادینه شدن فرهنگ غدیر در جامعه ذکر کرد.

 

 

پایان پیام/

 

کد خبر 408386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha