حضور اعضای کانون های مساجد ایلام در مصلی های نماز جمعه

خبرگزاری شبستان: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام به مناسبت 19 مهر سالروز بینات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های فرهنگی و هنری، حضور پرشور در مکان های برگزاری نماز جمعه در سراسر استان داشتند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام، ظهر امروز(18 مهر) در  حاشیه برگزاری نماز جمعه ایلام، گفت: اعضای کانون های مساجد ایلام حضور گسترده در نماز جمعه این شهر داشتند.

 

وی، با باین اینکه در سایر شهرستان استان نیز اعضای کانون ها در مکان های برگزاری نماز جمعه حاضر شدند، افزود: مقام معظم رهبری در  19 مهر سال 91 در جمع روحانیون خراسان شمالی بیانات زیبا و شیوایی در خصوص توجه به کانون های فرهنگی و هنری ابراز داشتند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام، تصریح کرد: در حال حاضر کانون های فرهنگی و هنری در سطح کشور در کنار مساجد، با برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی به پایگاه هایی برای جذب جوانان به مساجد تبدیل شده اند.

 

چراغی پور، یادآور شد: هم اکنون نزدیک به 19 هزار کانون فرهنگی و هنری در سطح کشور تاسیس شده است که در استان ایلام نیز 244 کانون فرهنگی و هنری فعالیت دارند که از این تعداد155 کانون فرهنگی و هنری در مناطق روستایی به اجرای برنامه های دینی و مذهبی می پردازند.

 

وی، کانون های فرهنگی وئ هنری را بستر مناسبی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان دانست و افزود: در این راستان و در طول سال، برنامه های متنوعی در قالب های مختلف برای جذب جوانان و نوجوانان و ایجاد بصیرت و آگاهی سیاسی و تربیت نیروهای متعهد در سطح کانون برگزار می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام، ابراز کرد: حضور اعضای کانون های فرهنگی و هنری در مصلی های نماز جمعه در 18 مهر در واقع تجدید میثاق با آرمان های امام(ره)، انقلاب، نظام اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

 

چراغی پور، در پایان با تقدیر از حمایت های مسئولان استان به ویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به کانون ها، خاطرنشان کرد: مسئولان ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد به ویژه حجت الاسلام سلیمانی، دبیر این ستاد، همواره نگاه ویژه ای به مناطق محروم به ویژه استان ایلام داشته اند.

 

پایان پیام/

کد خبر 408537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha