اعلام زمان اجرای نمایش های روز نخست جشنواره تئاتر منطقه یک کشور در گچساران

خبرگزاری شبستان: مدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور زمان اجرای نمایش‌ های روز نخست این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، امیرحسین نوروزی، مدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور شامگاه جمعه (18 مهر) به خبرنگاران، گفت: بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور از صبح فردا به میزبانی گچساران برگزار می‌ شود.

وی با اشاره به این که در این جشنواره نمایش هایی از استان‌ های قم، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی، بوشهر، مرکزی، کردستان و گیلان حضور دارند، افزود: در این جشنواره 13 گروه نمایشی اجرا خواهند داشت.

نوروزی با بیان این که جشنواره از ساعت 10 صبح روز شنبه 19 مهرماه آغاز می‌ شود، بیان داشت: مراسم اختتامیه جشنواره نیز ساعت 10 صبح روز سه شنبه در تالار آزادی مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌ شود.

مدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور با اشاره به این که در حال حاضر تمامی گروه‌ های نمایشی در گچساران مستقر شده‌ اند، عنوان کرد: محسن حسینی، سید یونس آبسالان، سعید اسدی، محسن سراجی و مهدی علی نقی پور کار داوری بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور را بر عهده دارند.

وی به زمان و محل اجرای نمایش‌ ها اشاره و خاطرنشان کرد: نمایش « امیرکبیر » از قم به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا شاه مردی در ساعت‌ های 10 و 12 صبح در سالن آرش و نمایش « بیوه‌ های غمگین سالار جنگ » از چهارمحال و بختیاری به نویسندگی و کارگردانی آزاده سعیدی ساعت 18 در سالن آزادی اجرا می شوند.

نوروزی گفت: نمایش « گدام » از بوشهر به نویسندگی و کارگردانی غلامرضا احمدی در ساعت‌ های 20 و 22 در سالن شهید خلیل مندنی زاده اداره ارشاد و نمایش «چاقوی دم کرده‌ شب» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی لقمان بحرانی در ساعت‌ های 20 و 22 در سالن آرش در نخستین روز جشنواره به روی صحنه می‌ روند.

پایان پیام/

کد خبر 408598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha