کانون  فرهنگی هنری باب الحوائج شهرستان خاتم افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با 19 مهرماه کانون فرهنگی هنری باب الحوائج شهرستان خاتم با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و امام جمعه مروست افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، همزمان با 19 مهرماه سالروز بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در جمع طلاب و روحانیون استان خراسان شمالی در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد، کانون فرهنگی هنری باب الحوائج مسجد موسی ابن جعفر(ع) بخش مروست از شهرستان خاتم با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امام جمعه بخش مروست، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان و سایر مسئولان محلی افتتاح شد.

 

محسن رستگاری در مراسم افتتاح این کانون با اشاره به سخنان رهبری در 19 مهر سال 91 در جمع طلاب و روحانیون استان خراسان شمالی گفت: سخنان معظم الله رسالت کانون های فرهنگی هنری مساجد را در فعالیت های خود نسبت به گذشته سنگین تر کرده است.

 

وی بر لزوم توجه به جوانان در فعالیت های کانون های مساجد تاکید کرد و افزود:همانطور که رهبری فرموده اند باید با مجهز کردن خود به سلاح معرفت و استدلال زمینه حضور جوانان را در فعالیت های مساجد فراهم کنیم.

 

رستگاری با بیان اینکه در حال حاضر 659 کانون فرهنگی هنری در استان فعالیت دارند اظهار داشت: از این تعداد 32 کانون در شهرستان خاتم فعالیت دارند.

 

وی تصریح کرد: گسترش کمی و کیفی کانون ها توام با یکدیگر در دستور کار دبیرخانه استان قرار دارد و در این راستا برنامه های متنوعی در طول سال در سطح کانون های مساجد استان اجرا می شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ومسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد در ادامه از کانون فرهنگی هنری علی ابن ابیطالب بخش مروست از شهرستان خاتم بازید و در جریان فعالیت های این کانون قرار گرفتند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 408839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha