اعتبارات موجود جوابگو جامعه تئاتری کشور نیست

خبرگزاری شبستان: مدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور با بیان این که تئاتر در ایران کمبود فضا و امکانات دارد، افزود: اعتبارات موجود جوابگو جامعه تئاتری کشور نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، امیرحسین نوروزی، مدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور گفت: جشنواره تئاتر منطقه ‌ای ماحصل تلاش ‌های یک ساله هنرمندان تئاتر در استان‌ ها بوده است.

وی با اشاره به این که در این جشنواره بهترین آثار نمایشی از استان‌ ها حضور دارند، افزود: جشنواره تئاتر منطقه‌ای رقابتی میان برترین‌های تئاتر استان‌ها است.

مدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور با بیان ای نکه در این جشنواره تجربه ‌ها میان هنرمندان استان‌ ها تبادل می ‌شود، گفت: جشنواره تئاتر منطقه ‌ای یک مسیری مناسب برای انتقال اندیشه‌ها و افکار است.

نوروزی با اشاره به این که جشنواره تئاتر منطقه ‌ای یک رویداد فرهنگی و هنری بزرگی است، عنوان کرد: خروجی این جشنواره راهیابی برگزیدگان آن به جشنواره بین المللی تئاتر فجر است.

وی تصریح کرد: میزبانی این جشنواره مانند یک کارگاه آموزشی چند روزه می ‌تواند جامعه تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان گچساران را بهره‌ مند کند.

مدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور ابراز کرد: با وجود مشکلات، با همکاری فرماندار گچساران و ادارات، توانستیم میزبانی این جشنواره را بپذیریم و امیدواریم این جشنواره فرصتی برای به دست آوردن تجربیات و دانش روز هنر تئاتر برای استان ما فراهم کند.

نوروزی با بیان این که تئاتر مانند هر رشته دیگری نیازمند ابزار تخصصی و امکانات است، گفت: تئاتر در ایران کمبود فضا و امکانات دارد و اعتبارات موجود جوابگو جامعه تئاتری کشور نیست.

 

پایان پیام/

کد خبر 409142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha