کودکان و نوجوانان امانت الهي در دستان مربيان کانون هستند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه ياسوج گفت: کودکان و نوجوانان امانت الهي در دستان شما مربيان کانون پرورش فکري هستند بايد آنها را پاک تحويل دهيد .

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سیدعلی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج عصر امروز (20 مهر ) در ديدار با اعضا و کارکنان کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد کودکان و نوجوانان را امانت الهي در دستان مربيان کانون پرورش فکري دانست.

آیت الله حسینی ضمن تشکر از مجموعه تلاشگر کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان، گفت : این دانش آموزان امانت هایی به دست شما هستند که باید نهایت تلاش خود را جهت بارورسازی استعدادهای آنان به کار بگیرید.

وی در ادامه افزود : آموزش های علمی و فرهنگی باید با زبان هنر و متناسب با مقطع سنی خود دانش آموزان به آنان آموزش داده شود.

امام جمعه یاسوج یادآور شد : پرورش و تربیت دانش آموزان در این مقطع سنی در شکل گیری شخصیتی دانش آموزان تاثیر به سزایی دارد و می تواند آنان را در برابر هجمه های دشمن و ناهنجاری های جامعه مصون نگه دارد.

سیدهانی حسینی، مديرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد هم در ابتدای این دیدار به توضیحات مختصری پیرامون اهداف و فعالیت های کانون پرداختند.

حسيني  گفت: در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان دانش آموزان 6تا 16 به فعالیت های فرهنگی هنری و اسلامی می پردازند.

وی افزود : محوریت اصلی فعالیت ها کتاب و کتاب خواني بوده و بيش از 18 هزار عضو در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان  مشغول به فعاليت هستند.

در ابتدای این دیدار تعدادی از دانش آموزان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اجرای سخنراني و شعرخواني پرداختند.

پایان پیام/

کد خبر 409257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha