کتابخانه مجازی سایت " پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی" آغاز به کار کرد

کتابخانه مجازی سایت پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کتابخانه مجازی سایت پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری راه اندازی شد .
 

این کتابخانه امکان دسترسی به بیش از 13 هزار جلد کتاب در گروه‌های تخصصی، عمومی را برای پژوهشگران، استادان و دانشجویان کشور فراهم می کند.


امکان جستجوی شخصی در مخازن کتابخانه، استفاده از سالن مطالعه، امکان جستجو از طریق رایانه کتابخانه، امانت کتاب به پژوهشگران؛خریداری کتب مورد نیاز پژوهشگران در نمایشگاه کتاب و سایر مواقع؛ارایه روزنامه‌های همشهری، شرق، ایران و کیهان؛ارایه نشریات علمی به پژوهشگران (بعد از راه‌اندازی بخش نشریات) و دسترسی به نرم‌افزارها ، کتبیه، نمایه ها از جمله امکاناتی است که در این سایت در دسترس مراجعه کنندگان قرار دارد.


براساس این گزارش در کتابخانه تخصصی این سایت فهرست‌های نسخ خطی، مقالات علمی،‌ چکیده پایان‌نامه‌ها، فهرست اعلام، ‌دایره‌المعارف‌ها، کتاب‌های فلسفه، منطق، روانشناسی، توحیدی، اخلاقی، فقه، سیره اهل‌بیت، مجموعه تفاسیر و شرح قرآن کریم، مجموع آثار شهید مطهری، احکام، توضیح‌المسائل، معادشناسی، حکمت و معرفت برای پژوهشگران وجود دارد.


بنابر گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها (ماوا)، کتاب های علوم‌اجتماعی، جامعه‌شناسی، سیاسی، ادبیات، تاریخ از ایران باستان تا بعد از انقلاب اسلامی، حقوق، و نیز سفرنامه‌ها، خاطرات و زندگی‌نامه‌ها، سینما، موسیقی، پزشکی، مدیریت، مجموعه صحیفه امام خمینی(ره) در بخش عمومی این کتابخانه گنجانده شده است.


علاقه مندان برای استفاده از این کتابخانه می تواندد به نشانی اینترنتی www.pfmi.ir مراجعه کنند. 

 

پایان پیام/

کد خبر 41130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha