آموزش اعضای کانون های مساجد کرمانشاه در کارگاه های حجاب و عفاف

خبرگزاری شبستان: بیش از 200 نفر از خواهران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در کارگاه های نگرشی دیگر به حجاب و عفاف آموزش دیده اند.

طیب صفری، صبح امروز(5 آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، ابراز کرد: کارگاه های آموزشی نگرشی دیگر به عفاف و حجاب ویژه خواهران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کرمانشاه با بهره گیری از مربیان مجرب در حال برگزاری است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، اظهار کرد: مربیان این دوره از اعضای کانون ها هستند که از سوی ستاد عالی کانون های مساجد کشور و با هماهنگی موسسه مطالعات راهبردی مشهد مقدس در دوره های حضوری که در تهران برگزار شد، آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

 

وی، آموزش و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را از مهمترین وظایف این مربیان برشمرد و تصریح کرد:طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این دوره آموزشی در تمامی کانون های شهرستان کرمانشاه برگزار می شود.

 

صفری، با اشاره به آغاز این طرح از ابتدای مهرماه سال جاری و تداوم آن، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از200 نفر از خواهران عضو در 10 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان کرمانشاه آموزش های این دوره را فرا گرفته اند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به رایگان بودن این دوره آموزشی، خاطرنشان کرد: جزئیات و کتاب های آموزشی که در این دوره تدریس می شوند نیز از سوی دبیرخانه استان و مرکز مطالعات راهبردی به صورت نیم بها به مخاطبان ارائه می شود.

 

گفتنی است، در شهرستان کرمانشاه 136 باب کانون فرهنگی هنری مساجد مشغول به فعالیت هستند.

 

 

پایان پیام/

 

کد خبر 420101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha