انتقاد از دنیاگرایی و عدم بصیرت بعضی اصولگرایان

یک نماینده اصولگرای مجلس با تأکید بر وحدت اصولگرایان گفت: مشکل اصولگرایی یک بررسی و آسیب‌پذیری در بدنه اصولگرایی است.

حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص تدوین منشور اصولگرایی به خبرنگار شبستان گفت: من مشکل را اصولِ اصولگرایی نمی‌بینیم که در حال حاضر مشکل اساسی اصولگرایی در تئوری باشد که مثلا جامعتین بخواهند یک منشور جدید را تهیه و بنویسند و منتشر کنند.

وی با اعتقاد به اینکه مشکل اساسی اصولگرایان این است که بعضی از اصولگرایان فاقد بصیرت بودند، اظهار کرد: بعضی از اصولگرایان به دلیل دنیاگرایی در آزمایشی که برای آنها رخ داد موفق و پیروز نشدند و بعضی به دلیل اینکه منافع خودشان را در سکوت یا همراهی با جریان مخالف اصولگرایان می‌دیدند با آنها همکاری کردند.

حجت‌الاسلام حسینیان بیان کرد: مشکل اساسی اصولگرایی یک بررسی و آسیب‌پذیری در بدنه اصولگرایی است.

همچنین این نماینده اصولگرای مجلس ادامه داد: با احترام بسیاری که برای آیت‌الله یزدی، رییس جامعه مدرسین و با احترامی بسیار والا که برای آیت‌الله مهدوی کنی قایل هستیم پیشنهادم این است که ابتدا این بزرگان این آسیب‌شناسی را از خود جامعتین شروع کنند که چطور شد این آزمایش سخت که پیش آمد بعضی از اعضا همراهی صحیحی با مقام معظم رهبری نکردند به قول مقام معظم رهبری جزء مردودین قرار گرفتند.
گفتنی است در ماه های اخیر نزدیکی بعضی از نمایندگان موسوم به اصولگرایی به لابی اقلیت مجلس باعث نگرانی متدینین جامعه و بعضی از کارشناسان سیاسی شده است. در آخرین این همگرایی های ائتلافی خبر دعوت «کیان تاجبخش» مرد کودتاهای مخملی ایران در جلسه جامعه اسلامی مهندسین به عنوان مدعوّ ویژه موجی از اعتراض ها و نگرانی ها را دامن زده است.

پایان پیام/

کد خبر 4296

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha