کمیته مساجد ستاد دهه فجر به کمیته هم اندیشی ماهانه تبدیل شود

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد قم گفت: این نشست هایی که با حضور مسئولان نهادهای فرهنگی در دهه فجر برگزار می شود خوب است به تحت عنوان هم اندیشی و هم فکری به ماه های دیگر سال تعمیم داده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام والمسلمین سعید روحانی عصر امروز امروز(5 بهمن) در نشست کمیته مساجد دهه فجر که در آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزارشد، اظهار داشت: این کمیته فقط نباید مختص به دهه فجر باشد، قرار نیست مسئولان نهادهای فرهنگی تنها برای انجام کارهای مشترک کنار هم جمع شوند.

وی بیان داشت: مسجد محلی است که باید همواره با نهادهای فرهنگی مختلف تعامل داشته باشد، از همین رو برگزاری نشست های هم اندیشی ماهانه با نهادهای فرهنگی می تواند تاثیر مطلوبی بر بهبود فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی خاطرنشان کرد: اگر هم در کنار این نشست های هم اندیشی یک کار مشترکی شکل گرفت که اتفاقی احسن است،

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین عیسوی فرمانده بسیج مساجد و محلات به ایراد سخن پرداخت و گفت: راهپیمایی 22 بهمن از همه برنامه های دهه فجر مهم تر است، باید برنامه های روز 22 بهمن محور برنامه های دهه فجر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: همیشه راهپیمایی 22 بهمن به علت ازدحام جمعیت به تجمع تبدیل می شود، باید برای تجمع بزرگ مردم برنامه های فرهنگی مناسب داشته باشیم، به عنوان مثال همین مسابقه نمادسازی که در دو سطح دانش آموزی و عمومی برگزار می شود برنامه خوب و جالبی ست که مخاطب را جذب می کند.

در ادامه نیز سید هادی حسینی مسئول اداره فرهنگی  و اجتماعی سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم طی سخنانی عنوان داشت: مسئولان شهرداری قم طبق سنوات گذشته به تعهدات خود عمل خواهند کرد.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در اجرای ایستگاه های کمپینگ مبارزه با استکبار جهانی، برنامه ای منسجم نماد سازی، تبلیغات محیطی و مسائل پشتیبانی مشارکت خواهد داشت.

کد خبر 434379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha